Klagetråd!!!

Hermansinmamma

Glad i forumet
Altså, nå er ALT galt! Jeg orker ikke mer!
Har vann i hele kroppen og våkner av at det pulserer i henda fordi dem er så hovne! Det finnes ikke matlyst, og blodsukkeret er ustabilt så ekstremt viktig med denna maten. Blodtrykket er lavt, og har mye blodtrykksfall og pulsen er skyhøy og gir meg hjertebank og dobbelt-slag gjennom hele dagen.

I tillegg er det jo sommer, og som om jeg ikke er varm nok fra før så svetter jeg- konstant!!!

Og søvn- det er jo bare å glemme.. Max en time sammenhengende pga halsbrann, tissetrengt eller varmt/kaldt...

Er det fler enn meg som er sånn?

Høres kjent ut :p
ALT er kjipt nå, tungt, vondt, jeg blir andpusten av å snakke, halsbrann, dårlig søvn, trøtt, vann i kroppen... I det hele tatt...:depressed::confused:

Men nå er det siste innspurt så får vel bare bite tennene sammen! :banghead:

Har vann i hele kroppen og våkner av at det pulserer i henda fordi dem er så hovne! Det finnes ikke matlyst, og blodsukkeret er ustabilt så ekstremt viktig med denna maten. Blodtrykket er lavt, og har mye blodtrykksfall og pulsen er skyhøy og gir meg hjertebank og dobbelt-slag gjennom hele dagen.

I tillegg er det jo sommer, og som om jeg ikke er varm nok fra før så svetter jeg- konstant!!!

Og søvn- det er jo bare å glemme.. Max en time sammenhengende pga halsbrann, tissetrengt eller varmt/kaldt...

*rekker opp hånda* :hilarious:

Du er virkelig ikke alene.. Men har heldigvis sluppet unna vann i kroppen! Utrolig nok men sant..
Men alt annet derimot :wideyed: hoho..
Halsbrann, bruker sikkert 2t på å snu meg i senga.. Må jo ta taki madrassen for å få tak :shifty: så har hele senga for meg selv, har satt en seng inntil min sånn at jeg ikke moser mannen :hilarious::hilarious:
Det er tungt og det stikker ved trusekanten (ubehagelig) :confused: men helt normalt sa jm igår.

Neidaså, her går det unnagunnar :hilarious::hilarious:
3 uker igjen nå så :Heartred:Heartred

Signerer!! Bortsett fra vann da; det har jeg ikke...men er drittlei av dårlig søvn,dobesøk hver/annenhver time; mye magevondt!!! Mye pressing i magen osv....blææææh!! Glede mæ sååååååå te å bi ferdi!!!

Velkommen i klubben ja:grumpy: jeg er full av vann, føttene er helt sprengt og jeg er så hoven i den buen under rista at jeg knapt klarer å tråkke på foten fordi det strekker så enormt i senene under der. Drikker gaviscon som en alkis, klarer knapt gå 50 meter før kynnerne er så intense at jeg må stoppe og ha pause, konstant tørst og tissetrengt, klarer nesten ikke tlrke meg når jeg er på do, hiver etter pusten bare jeg skal kle meg, har masse stikkinger og vondt, ryggen verker av den ekstra vekta.. så ja, det holder nå! Men om 8 dager viser kalenderen riktig måned damer, hold ut!

Jeg har det ikke helt sånn, men kjenner meg igjen i mye av det. Siste innspurt er ikke kjempegøy altså!

Veldig lei her og.

Var ute ett ærend nå og ble plutselig kvalm og følte for å kaste opp. Var vel kroppen som sa " dra hjem og slapp av" ?! Dupper av flere ganger på dagen. Ligger våken på natta og tenker på fødsel/ venter på tegn. Snur meg tusen ganger. Vil føde nå!!!:-)

Våkner halv fem hver morgen og er våken til ca kl 06.00! Hver bidige morgen! Skjønner jo hva bølla planlegger, men bare klager nå fordi d er jo ingenting å finne på nå!

Enda bedre, våknet rett før kl 04.00 i natt, klin umulig å sove etter dette! Kl 06.30 var jeg nesten glad for at bikkja måtte tisse, for da kunne jeg stå opp[emoji23] ikke sovet etterpå!
Kan tro jeg gleder meg til å legge meg i kveld!

Back
Topp