Klagetråd

Gullfisk91

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Oktoberskatter 2014
Her kan vi klage i vei dersom noe er kjipt og leit.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg vil klage over sinnsykt kvalme hele dagen. Matlaging til mannens bursdagsfeiring ble tortur, spesielt når man ikke kan klage over det til resten av familien fordi du ikke vil at de skal få vite det heelt ennå ...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg vil klage over at jeg ikke kan drikke på bursdagsfest i kveld. Det plager ikke meg å ikke drikke, og jeg kan godt være edru i festlige lag. Men i kveld feirer vi broren min, så når jeg ikke drikker blir jeg helt sikkert bombardert med spørsmål og mistenkelige blikk. Det er for tidlig (4+0) for andre å vite. Hmpf...
 
Jeg vil klage over at jeg ikke kan drikke på bursdagsfest i kveld. Det plager ikke meg å ikke drikke, og jeg kan godt være edru i festlige lag. Men i kveld feirer vi broren min, så når jeg ikke drikker blir jeg helt sikkert bombardert med spørsmål og mistenkelige blikk. Det er for tidlig (4+0) for andre å vite. Hmpf...

Du får ta med deg noe alkoholfritt, som kan se ut som du drikker, så slipper du masse bombadering ;)
 
Du får ta med deg noe alkoholfritt, som kan se ut som du drikker, så slipper du masse bombadering ;)
Takk for tipset. :) Jeg har vurdert det. Men jeg vet de skal ha velkomstdrinker og slikt. Så da er det rart om jeg ikke tar i mot det.
 
Du får ta en tone damli ;)
Hva gjorde hun?

Men overlevde kvelden. Fortalte bror og svigerinne at jeg var edru (de vet vi prøver). Og alle andre gikk ut i fra at det var sprit oppi 7upen min. :p
 
Dette er vel egentlig ikke klaging, men litt... frustrasjon? Jeg kjenner litt på det at jeg har null kontroll! Jeg aner ikke hvordan dette går, og jeg kan ikke kontrollere det. Om jeg begynner å blø er det ingenting jeg kan gjøre med det! Jeg har også stikk av panikk innimellom. Nå endres alt vi kjenner til. Livet vårt blir totalt forandret, til noe mer, noe større, vi lever ikke bare for oss selv og egne behov, snart lever vi for en til. Ansvaret er så sorry! Jeg gleder meg, kommer til å gjøre mye feil og mye riktig. Jeg tror dette går fint, og gleder meg til uke åtte og tolv. Men at jeg ikke har kontroll på det som skjer med kroppen min fremover er en litt skremmende tanke, selv om det er dette vi ønsker! Misforstå meg rett! Vi gleder oss veldig!

-Taster fra appen-
 
Hva gjorde hun?

Men overlevde kvelden. Fortalte bror og svigerinne at jeg var edru (de vet vi prøver). Og alle andre gikk ut i fra at det var sprit oppi 7upen min. :p

Hun holdt i vin glass hele kvelden , men gubben drakk det opp : sto det i se & hør iallefall ;)
 
Dette er vel egentlig ikke klaging, men litt... frustrasjon? Jeg kjenner litt på det at jeg har null kontroll! Jeg aner ikke hvordan dette går, og jeg kan ikke kontrollere det. Om jeg begynner å blø er det ingenting jeg kan gjøre med det! Jeg har også stikk av panikk innimellom. Nå endres alt vi kjenner til. Livet vårt blir totalt forandret, til noe mer, noe større, vi lever ikke bare for oss selv og egne behov, snart lever vi for en til. Ansvaret er så sorry! Jeg gleder meg, kommer til å gjøre mye feil og mye riktig. Jeg tror dette går fint, og gleder meg til uke åtte og tolv. Men at jeg ikke har kontroll på det som skjer med kroppen min fremover er en litt skremmende tanke, selv om det er dette vi ønsker! Misforstå meg rett! Vi gleder oss veldig!

-Taster fra appen-

Kjenner meg veldig igjen! Vi mistet i september, og har nå endelig blitt gravide for andre gang. Gleder meg til fortsettelsen, men kjenner også på panikken - ikke så mye for hva som skjer når ungen faktisk kommer ut, men alt som skjer før det.

Vi får prøve og være positive @FruJohnsen :) Prøve å nyte tiden, for som regel går det bra! Og så tømme litt frustrasjon her inne når det trengs. Vi får støtte hverandre!!
 
Er det noen andre som har merket at dere blir veldig hoven "der nede" under og etter sex? Jeg kjente ikke mitt eget underliv igjen da jeg sjekket speilet, og det er fortsatt ganske sårt og hovent etter et døgn...

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Er det noen andre som har merket at dere blir veldig hoven "der nede" under og etter sex? Jeg kjente ikke mitt eget underliv igjen da jeg sjekket speilet, og det er fortsatt ganske sårt og hovent etter et døgn...

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Jeg har ikke turt å ha sex enda, er redd for at noe skal skje.... Siden jeg har pco så er det større sjangs for å spontanabortere. Vet at sex ikke er noen direkte årsak til det, men tør bare ikke.
 
Er det noen andre som har merket at dere blir veldig hoven "der nede" under og etter sex? Jeg kjente ikke mitt eget underliv igjen da jeg sjekket speilet, og det er fortsatt ganske sårt og hovent etter et døgn...

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Forrige gang jeg var gravid hadde jeg dette problemet. Var sår og hoven i flere dager etterpå :( Det var verst de første ukene. Denne gangen har vi ikke hatt sex enda.. Ingen sexlyst tilstede i det hele tatt :eek:
 
Er det noen andre som har merket at dere blir veldig hoven "der nede" under og etter sex? Jeg kjente ikke mitt eget underliv igjen da jeg sjekket speilet, og det er fortsatt ganske sårt og hovent etter et døgn...

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Ble nesten "glad" når jeg leste dette.:p Da er vi i hvertfall to:)
 
Sexlysten er der! Men sist vi hadde sex, så fikk jeg helt syyyyyyykt vondt etter jeg kom! Herregud det var helt jævlig! Frister ikke til gjentagelse :p Men idag skal vi prøve igjen, det er en uke siden sist. Rett før jeg fikk positiv test.
 
Vil klage over kvalme hver eneste morgen... vil også klage over at storebror har fått 1års vaksina og ikke er i sitt beste humør....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Sexlysten er der! Men sist vi hadde sex, så fikk jeg helt syyyyyyykt vondt etter jeg kom! Herregud det var helt jævlig! Frister ikke til gjentagelse :p Men idag skal vi prøve igjen, det er en uke siden sist. Rett før jeg fikk positiv test.

Skjønner nøyaktig hva du mener, ble helt satt ut av krampene i sikkert ett kvarter, så jeg tror det blir "kommepause" i noen dager :p
 
Back
Topp