Klagetråd :-) :-) :-)

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Nå må jeg nesten klage og syte litt... Føler meg som en strandet hval, selv om jeg ikke har gått opp så mye :-) vondt i bekkenet, utfordring å plukke noe opp fra bakken, sliten, sover elendig og har halsbrann fra en annen verden!!! Dagens Æsj fra meg...:-)

*notert med fjærpenn*

Ikke snakk om stranda hval her jeg sitter med 14kg ekstra:P

Nå må jeg nesten klage og syte litt... Føler meg som en strandet hval, selv om jeg ikke har gått opp så mye :) vondt i bekkenet, utfordring å plukke noe opp fra bakken, sliten, sover elendig og har halsbrann fra en annen verden!!! Dagens Æsj fra meg...:)

*notert med fjærpenn*
Årh jeg kunne ikke blitt mer enig! Føler det på akkurat samme måte.. dagene har nesten blitt en utfordring :P For ikke å snakke om svingende humør da...

huff ja signerer den der, eneste av de tingene jeg ikke har er halsbrann, men i stedet har jeg en del ekstreme magesmerter og uante mengder luft osv, osv hehe

Klager med deg. Kvalm, svimmel, bekken som bare krangler, trøtt som bare fy, bruker lang tid på å sovne, men våkner jo alt for mange ganger iløpet av nattan :( For ikke å snakke om halsbrannen du nevner. Herregud, er det muuuuulig!!!

Åååååååååh... Som jeg skulle skrevet det selv!!!!! Dette her er tungt!!!! :/ Gleder meg til disse 8 ukene til termin er omme....

SÅÅÅÅÅ godt å lese det ikke bare er meg.. I går var jeg helt på tur, grein, sliten som fy, superhormonell (var sur omtrent hele dagen :/, gikk og la meg kl. 9 for da var jeg ikke tilsnakkende lenger og skjønte det heldigvis selv :P) og klar for å få lillemann UUUUUT!!!

Back
Topp