*** Klagetråd ***

Vondt i ryggen!!! Er en skiveutglidning på tur,og nå gjør alt vondt. Føles nesten ut som om jeg skal føde igjen :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Gah! Har sovet max 3 timer pr natt i 5 dager nå og trenger sårt søvn :/ hjelper veldig lite at pappan (som sover hele natta) nekter å stå opp å skifte bæsjebleie kl 06 om morran... *trøttitrynet*
 
Lenge siden jeg har klagd her, men nå føles det virkelig som om jeg har noe å klage over. Jeg har blitt syk, omgangssyken, føles helt umulig med en liten. Heldigvis er han pigg som alltid, og heldigvis er det helg så pappan er her. Håper det går fort over :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lei av at vesla er så trist og plaget pga forkjølelse og to tenner som har meldt seg :/


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Nyt graviditeten så lenge den varer?! Jo, takk du! Det er veldig koselig å kjenne liv i magen altså, og jeg gleder meg veldig til å hilse på bølla, MEN begynner å bli mektig lei av å være konstant sliten samme hvor mye eller lite jeg gjør. Bekkenløsning gjør ikke akkurat mye for humøret. Smertestillende? Glem det! Halsbrann? Konstant! Søvn? Kvantitet: ja, kvalitet: nei. Matlyst? Fraværende! Humør? Langt i fra stabilt! 52 dager igjen til termin, mest sannsynlig mer til vi får hilst på bølla. Joda, jeg nyter det jeg. Virkelig.
 
Back
Topp