Klagetråd :(

Snufla

Elsker forumet
Er såååååå leeeeeeei... Er så ei av å ha vondt, være enorm, være gretten og trøtt. Er så lei av å sitte i sofaen, av å se på tv og å bidra minimalt til hus og familie... Nå kan lillebror godt komme altså! 20 dager til termin så må nok gå noen uker til :(

I dag er jeg bare utrolig lei alt :(

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Slenger meg på her jeg. Er helt umenneskelig sur og grinete om dagen. Stakkars samboeren og lillemann. :oops: 9 dager igjen.. Håpet er det hvert minutt, hver time, hver dag på at noe SKAL skje. :rolleyes::(:)

Kan ikke annet enn å signere dere begge.....
7dager til termin.

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Slenge mej på den Ej me, stakker lille snuppa mi så fer så veldi masse ufortjent tilsnakk :( mamma hjerte mitt dør ta dårlig samvittighet når ho he lagt sej på kvelden å søve så søtt og godt :( håpe lille snuppa snart kjøme så Ej kan beynne å funke som normalt i jen:) bere 6 daga til termin og 2 daga til pappan kjøme heim:)

Signerer den Snufla.. Hater å være høygravid og tung, hater å ha svær kropp :p Men det er selvfølgelig verdt det til slutt <3

Så enig! Fikk høre at kjæresten i går "jenta mi, nå er du blitt tjukk" - også lo han av beina mine når han så de for de er sååå fulle av vann. anklene mine har offisielt forlatt kroppen, de syns ikke mer :P med 6 dager igjen så kan hun mer enn gjerne komme NÅ! LEI! :smiley-angry017

Jeg og er såååååå lei!!! Vondt hvert eneste våkne minutt. Supertrøtt hele tiden. En lunte som er så kort som fyyyy. Heelt ubrukelig i heimen. Masse maserier, så tror hele tida det skal skje noe, så blir jeg skuffa hver gang jeg får sove.... Sover max en time om gangen. Noen tips om igangsetting SOM VIRKER??? Jordmor har strippet meg, sex prøver vi å ha så lenge jeg orker, har prøvd modningsakupunktur, igår hadde jeg litt magesjuka (uten at det hjalp)....

Jeg og er såååååå lei!!! Vondt hvert eneste våkne minutt. Supertrøtt hele tiden. En lunte som er så kort som fyyyy. Heelt ubrukelig i heimen. Masse maserier, så tror hele tida det skal skje noe, så blir jeg skuffa hver gang jeg får sove.... Sover max en time om gangen. Noen tips om igangsetting SOM VIRKER??? Jordmor har strippet meg, sex prøver vi å ha så lenge jeg orker, har prøvd modningsakupunktur, igår hadde jeg litt magesjuka (uten at det hjalp)....
Uff :( Hmm.. Husk at det er sæden og ikke sexen som gjør underverkene ;)

Back
Topp