Klagetråd

2008/2013/2014

Glad i forumet
Jeg er så dritt lei av å være dårlig, er så kvalm og trett og sliten. Orker ikke dette. Er heldigvis ferdig med oppkast for ett par dager siden. Men går fremdeles å brekker meg.
Har vært sykemeldt siden rundt uke 5, å nå er jeg snart i uke 13. Fremdeles sykemeldt i nesten 4 uker.
Spiser lite, sover lite og går på do ca 20 ganger daglig.

Jeg er så dritt lei. Vil NYTE graviditeten. Og ikke minst få energien tilbake.

Dagens syt fra meg.
Har ikke vært så aktiv pga dårlig form og søvnen...

Syter litt jeg også.

Er drittlei av å ver dårlige og sykemeldt fra jobb. Vil bare spole livet fram sånn at jeg kan nyte graviditeten og ha andre ting å gjør enn å sova og sitta med pcen og tven :(

Lov å syte :)

å føler med dere.. Jeg blir sliten av ingen ting å har litt hodepine og blir svimmel enkelte dager. Ja å ikke for å snakke om den kvalmen som kommer å går også..Jeg trode liksom at det skulle bli lettere i 2trimester men altså her har det vært omvendt. blitt dårliger etter uke 11..

Lov å syte :)

å føler med dere.. Jeg blir sliten av ingen ting å har litt hodepine og blir svimmel enkelte dager. Ja å ikke for å snakke om den kvalmen som kommer å går også..Jeg trode liksom at det skulle bli lettere i 2trimester men altså her har det vært omvendt. blitt dårliger etter uke 11..

NEEEI! ikke sei det en gang. håper virkelig jeg blir bedre snart, er uke 11 i morgen :(

Syte jeg og. Lei av å være sliten og dårlig og ødelagt i rygg etter hver dag og likevel skulle fungere på skole og prøve mitt beste å underholde mine tre små hver Ettermiddag, føler jeg ALDRI strekker til :(

Jeg er lei av å være sliten og trøtt!! Skulle shine leiligheten nå når jeg kom hjem men så endte jeg opp på sofaen.

Back
Topp