Klagetråd:-(

Thea og mamma

Glad i forumet
Jeg er så lei av å være sliten, trøtt, vondt i bekken, vondt i hodet, konstant tett i nesa og slitsomt å bøye seg....syns egentlig ikke det er så stas og være gravid:-( Men det er selvfølgelig verdt det, og jeg gleder meg såååå til lille Selma kommer til oss i juni ❤❤❤

Jeg kjenner meg veldig igjen i den biten som er slitsom. Men når jeg sitter rolig og slapper av, så nyter jeg det egentlig. Spess det å kjenne gutten min sparke :) Men det er lov å syns det er slitsomt når hverdagen ikke funker slik som den skal.

Jeg forstår deg så godt.. Har selv vondt hele tiden, og det er ikke noe gøy.. Jeg skulle ønske vi var i juni nå.... Føles veldig lenge til..

Uff, jeg skjønner det så godt!!! Har det på akkurat samme måte! Har heldigvis en mann som snart begynner i permisjon med datteren min på 14 mnd, så jeg får litt avlastning før det braker løs med ny fødsel:) er du fortsatt i jobb eller?

Ja, jeg jobber 60% og det fungerer greit. Men jeg får se neste gang jeg skal til legen.... Men ja, det er helt nydelig å slappe av, å kjenne de små sparkene fra lillemor❤ men håper juni kommer fort...hihi;-)

Jeg er sykemeldt og syntes utrolig synd på meg selv,klarer ikke å nyte denne gangen.... alt er bare bæsj noen dager...

Føler med deg... er ikke alltid en dans på roser å gå gravid..
Bekkenløsning, halsbrann, leggkramper, energiløs, sliten, vondter her og der.. Likevel holder man heldigvis ut, og gevinsten er enorm :)

For min del har jobb vært en redning for tida går fortere, frem til nå.. Etter 4 mnd med "daglig omgangssyke" er det en deilig følelse å "være normal" på jobb.. men nå går det såpass ut over familien og helsa igjen at legen ønsker å holde meg i ro.. Ææææsj! Prøver litt til bare..:)

Krysser fingre for at vi får noen fine dager også, nå som våren og varmen nærmer seg.. Hjelper litt på humøret det også.

Har behov for å klage litt i dag jeg også...

Rota meg ut på glattisen uten brodder i går og greide å dette ned ei skråning. Landa hardt på ankelen min, og nå er den forstuet og jeg på krykker! Og det er så vondt.... Uff :( Ikke noe gøy å dette når man er gravid, men tror ikke det gikk utover magen... men er nå selvfølgelig litt bekymra... har kjent liv etter fallet i hvert fall!

Har behov for å klage litt i dag jeg også...

Rota meg ut på glattisen uten brodder i går og greide å dette ned ei skråning. Landa hardt på ankelen min, og nå er den forstuet og jeg på krykker! Og det er så vondt.... Uff :( Ikke noe gøy å dette når man er gravid, men tror ikke det gikk utover magen... men er nå selvfølgelig litt bekymra... har kjent liv etter fallet i hvert fall!

Uff da, må være forsiktig på glatta:( Masse god bedring med foten:-)

Back
Topp