Klagetråd ...

***Lykkelig***

Elsker forumet
Juli13-jentene
I dag føle eg virkelig for å klaga meg litt ...

Har sove så ufattelig dårlig i natt :( Har hatt så vondt i bekknet, uansett koss stilling eg har prøvd så har eg bare klart å ligga i ein stilling i fem minutter om gangen..
Kjenne eg er skikkelig øm rundt heila bekkenet, og ein slags slitenhets følelse nedover i beina ..

Var hos kiroprakter i går, mulig det har noe med det å gjør .. Og viss det er tilfelle, så vil eg ikkje tebake te han ..

Jaja, ha ein super dag jenter, og dåkke så skal på OUL - LYKKE TIL :)

Huff da, hørtes ikke noe kjekt ut :(
Håper du får noe hvile på dagen i dag da.
Masse god bedring :)
Godt å få klage litt av og til også da ;)

Det høres ut som en slitsom natt ja.... Dumt at du har så vondt!!! Håper du blir bedre i dag.

Huff, ikke kejt når det er sånne netter/dager :( Håper du er bedre nå! Det er helt vanlig å ha vondt en dag etter å ha vært til kiropraktor - det er tross alt hard behandling man får mange ganger, og det kjennes når en har fått jobbet med ledd og muskler :)

Takk for svar jenter :)

Øm og vond i bekkenet har eg ver gjennom hele dagen, klarer ikke å sitte i samme stillieng mer en fem min..
Håper virkelig natta blir bedre nå, føler eg går som en zombie her nå, men må se grys anatomy og privat praksis før eg finner senga - om ikke øynene bare detter igjen her på sofaen da :P

I mårå er det tebake på jobb igjen og - spennende å se koss formen er etterpå..

Huffa.
Håper på en god natt og at bekkenet ikke trøbler for deg på jobb i morgen ;)

Håper alt går fint på jobb da! Men bekkenløsning/låsning er ikke noe å ta lett på, så husk å lytt til kroppen! :)

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Back
Topp