Klagetråd!!

Mailykke2

Forelsket i forumet
Jeg må bare få ut litt frustrasjon nå, og syns igrunn sambo har fått høre det nok, dermed er det deres tur! Jeg er så drit lei de stydiekordinatorene, professorne og lærerne som lager et studieløp 15 stp om til iallfall det dobbelte! Vil de ikke studentene vel? Vil de ha en sky høy strykprosent? Vil de slite oss helt ut? Jeg et så sliten og lei av å lese side opp og side ned til de forbanna eksamnene uten å få noen form for mestringsfølelse eller fremgang! Jeg har vært på alle forelesninger uten om 3, og har gjort alt etter beste evne. For første gang i mitt liv går jeg for stå karakter! Jeg studerer til å bli lærer på de laveste trinnene, de viktigste trinnene, og dette er sånn de lærer oss! At du kan kun oppnå kanskje stå karakter om du jobber livshiten ut av deg! Gleder meg til onsdag kl halv 4, da er 3 ukers helvete over! Beklager klagingen, måtte bare få det ut... Lykke til meg i morra...

uff, forstår deg godt!!

masse lykke til i morgen!

Masse cred til deg som orker å studere og ta eksamen når du er gravid og formen sikkert ikke er på topp. LYKKE TIL :)

Back
Topp