Så bra!!Ringte et sted som ikke hadde tid i morgen. Har funnet et til som jeg skal prøve i morgen tidlig!får nå i alle fall sjekket modning om de har tid da!
![]()
Jeg ble strippet rundt kl 12 og 20 neste dag kom jenta ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!!Ringte et sted som ikke hadde tid i morgen. Har funnet et til som jeg skal prøve i morgen tidlig!får nå i alle fall sjekket modning om de har tid da!
![]()
Ingen som klager på noe lenger??
Det er jo bra det da![]()
Nei klaginga flyttet fokusHaha føler jeg klager på mye men ikke her inne lengre![]()
Kommer meg ikke ut lenger. sliter med å amme sittende. Ungen vrir seg og blir gal..kan ikke akkurat legge meg ned hvor som helst. Lei megevondt og 20 bleier for dag med dritt! Missfornøyd unge som skal bæres hele tiden. (4uker)
Savner:
å stelle meg
Være helt alene
Sove en hel natt
Å ha puppene mine i fred
Å ikke måtte gå med truseinnlegg
Spise et varmt måltid uten at det må i microen 1-2 ganger...
Der var min tirade!
Jeg sliter å med amminga! For litt over en uke siden begynte hun å slippe tak og bare kava ved brystet (jeg laget en tråd om det; "den der amminga") Hun spenner kroppen i en bue og bare smasker på nippelen og begynner å hylskrike fordi hun ikke får melken "sprutet" inn i munnen (hun vil ikke jobbe for å få melken å renne)
Men det går mye bedre nåvi tar mange pauser, ammer liggende eller i tvillingstilling (den fungerte virkelig superbra!) og jeg "presser sammen brystet som en hamburger" for å gjøre brystet "spissere"
![]()
For noe dritt den amminga er av og til altså! Ammer best liggende her også. Ungen oppfører seg akkurat som du beskriver det over, men trolig pga stor melkestråle. Håper det ordner seg for oss begge snart!
Kommer meg ikke ut lenger. sliter med å amme sittende. Ungen vrir seg og blir gal..kan ikke akkurat legge meg ned hvor som helst. Lei megevondt og 20 bleier for dag med dritt! Missfornøyd unge som skal bæres hele tiden. (4uker)
Savner:
å stelle meg
Være helt alene
Sove en hel natt
Å ha puppene mine i fred
Å ikke måtte gå med truseinnlegg
Spise et varmt måltid uten at det må i microen 1-2 ganger...
Der var min tirade!