Klagetråd :p

Høstbarnet

Lykkelig mamma til Sarah Madelen <3
Okej, her setter jeg fødsels angsten til side. For nooo er jeg møkk lei denne kroppen og det som følger med. Skjønner at det er en grunn til man går i 40uker :o e no 39+4 å no kan ho godt komme :p skulle prøve å ta sol i dag skjønner dere, å jaada det endte opp med fullstendig låsning bak i bekkenet, tyypisk meg å utfordre skjebnen. Kom meg heldivis opp fra solariumet etter å ha lirket å lurt i 10 minutters tid:p så jeg gleder meg til å få knekt opp igjen å få fikset ryggen når lille gulle har kommet ;) ja det va dagens klagetråd fra meg :p:D
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Skjønner godt hvordan du har det. Sliter selv med bekkenet og synes at babyer bør komme fra 37-39 uker, ikke 40-42!!!

Urettferdig at vi må gå så lenge nå på slutten i tillegg til varmen!
Misunner de som har født :(
Jeg er 39+1 idag.

Prinsen ventes 06.08.13

Er så enig!! Er 39+4, bekkenløsning har aldri vært verre men ingen tegn til fødsel. Hjelper jo ikke på optimismen at jeg har fått Akkupunktur og blitt strippet hundre ganger uten at det skjer en dritt!! Tror også denne kunne vært inne en mnd til!!!!

Venter nr 3 4. August:)

Nei her heller er ikke mye tegn til at noe skal skje :/ har oftere mens smerter og mer kynnere. Men ellers så ingentibg, ikkje slimproppa hlr har gått. Så tror det blir overtid for alle penga her ja. :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nå ligger jeg i senga med skikkelige bekkensmerter og en fryktelig urolig baby som sparker og vrir seg så dett er uutholdelig. Gjerne oppi ribbena også. Nå er jeg driiiiitlei. Føttene sprenger også. Syyyyyytebehov!

Ligger i senga, andre natta med rier med 3 min mellomrom som varer fra 40sek til 60sek... holder på i 1-2timer også gir det seg igjen :( så går det noen timer også starter det igjen!! Kan det ikke bare utvikle seg ordentlig da.. er allerede sliten :/ Så fortsetter det sånn her så føler jeg ikke at jeg har krefter igjen til fødselen....... syteinnlegg fra meg :p

Klagesyte litt jeg også, slv om jeg har igjen fjortendager ;) vondt i hufsa/bekkenet / symfysen... Sliten, lei og svett! Kynnerne kommer jevnt hele dagen, og jeg tisser 2-5 ganger pr natt... Nok nå! Men samtidig kos med mage <3

Syns det er foe lenge igjen rett og slett. Kjeder livet av meg som "handikap" ! :dance018

Back
Topp