Jeg er så uheldig å være nr 8 i søskenflokken så mine foreldre er dritt lei av å passe unger og stiller ALDRI opp om ikke jeg maser til meg barnepass i noen få timer noe som sier seg selv at jeg kun gjør når det er SKIKKELIG krise. Søsken er ikke bedre og jeg føler virkelig savnet etter noen som kan hjelpe meg med barnepass så jeg kan få tid til meg selv og at vi som par skal få tid til å pleie kjærligheten. Jeg blir så misunnelig når jeg treffer venninner som har barnepass når enn de trenger det dag som natt[:(][:(]
Jeg kan selvfølgelig betale noen for å passe henne, men det er ikke det som er problemet, men mer at jeg savner å ha det som andre har, altså foreldre som hjelper de og stiller opp 100%.
Jeg er utrolig glad i mine foreldre og de er snille, men jeg skulle ønske at de hadde mer tid til meg og min lille familie[:(]
Er det andre som er i samme båt? (ja jeg føler meg faktisk bedre med å vite at jeg ikke er alene om å ha det slik)
Jeg kan selvfølgelig betale noen for å passe henne, men det er ikke det som er problemet, men mer at jeg savner å ha det som andre har, altså foreldre som hjelper de og stiller opp 100%.
Jeg er utrolig glad i mine foreldre og de er snille, men jeg skulle ønske at de hadde mer tid til meg og min lille familie[:(]
Er det andre som er i samme båt? (ja jeg føler meg faktisk bedre med å vite at jeg ikke er alene om å ha det slik)