Klagetråd [emoji58]

Mami15

Englemamma 14 <3, jentemamma15 <3
Oktoberskattene 2015
Har behov for å syte litt :(
Dette svangerskapet har til nå vært veldig anderledes enn de to første. Jeg ble tatt på senga 6+0 med kvalme og svimmelhet. Klarte ikke karre meg på jobb på mandagen pga kvalmen. Tirsdagen var Ok så jeg kom meg på jobb men måtte betale for det i går.. lå strak ut hele dagen :( klarer ikke ta meg av lillemor eller gjøre noe i huset. Mannen gjør så godt han kan og prøver å forstå men merker det er litt vanskelig for han å forstå hvordan jeg har det. I dag startet hjemmeeksamen. Oppgaven var helt elendig og jeg hver hverken hvordan jeg skal løse den eller komme meg igjennom den på grunn av formen min nå :(

Ble mye klaging men måtte bare få det ut [emoji28]

hadde det samme med manglende forståelse, men en tur på legevakta fiksa den biffen ;) nå spør han hver dag hvordan jeg har det. Håper du også får mer forståelse etterhvert :)

Jeg å er MYE dårligere nå 3de gang:/ Vært mye kvalm og nå får jeg blodtrykksfall veldig fort:/

Har behov for å syte litt :(
Dette svangerskapet har til nå vært veldig anderledes enn de to første. Jeg ble tatt på senga 6+0 med kvalme og svimmelhet. Klarte ikke karre meg på jobb på mandagen pga kvalmen. Tirsdagen var Ok så jeg kom meg på jobb men måtte betale for det i går.. lå strak ut hele dagen :( klarer ikke ta meg av lillemor eller gjøre noe i huset. Mannen gjør så godt han kan og prøver å forstå men merker det er litt vanskelig for han å forstå hvordan jeg har det. I dag startet hjemmeeksamen. Oppgaven var helt elendig og jeg hver hverken hvordan jeg skal løse den eller komme meg igjennom den på grunn av formen min nå :(

Ble mye klaging men måtte bare få det ut [emoji28]
Her i huset har også plutselig omtrent alt av husarbeidet blitt mannens ansvar. Jeg får til å ta er lite skippertak omtrent annenhver dag, men da ligger jeg langflat dagen etter.. Tror nok det virkelig er vanskelig for dem å forstå hvor slitsomt det å være gravid faktisk er. Jeg er førstegangsgravid, og kaster ikke opp - men hadde jeg ikke visst at jeg var gravid hadde jeg trodd at jeg var skikkelig syk... Håper mannen din får mer forståelse etterhvert. Og i forhold til alle andre ting som henger over deg - alt går ikke alltid etter planen. Det du får til får du til, resten gikk ikke denne gangen. Ta vare på deg selv. :)

Det er helt bakvendt at den tiden vi skal prøve å skjule det er den perioden vi ofte er dårligst! Her er det meste mannen sitt ansvar, men her har han heldigvis stor forståelse. Faktisk så maser han om at jeg må øke sykmeldingen min på grunn av at jeg ikke fungerer..

Det er helt bakvendt at den tiden vi skal prøve å skjule det er den perioden vi ofte er dårligst! Her er det meste mannen sitt ansvar, men her har han heldigvis stor forståelse. Faktisk så maser han om at jeg må øke sykmeldingen min på grunn av at jeg ikke fungerer..

Ja! Er ikke i tvil om at naboen skjønte det i dag at jeg var gravid.. hun så lurt på meg og spurte. Er du dårlig? Hva skal man svare når det lyser av meg [emoji85] svarte bare ja, men håper det snart går over! Hun kjøpte nok ikke den ...

Jeg har vært helt åpen om det til alle denne gangen. Hvis ikke hadde jeg blitt mrs.negativ på jobb! Jeg syns det er så dumt at det skal.være hemmelig til uke 12. OM jeg hadde mistet så ville jeg at noen skulle ha vist om det og hatt noen å lene meg på. Det er veldig godt at de fleste rundt meg vet det slik at jeg ikke bare ser "feit" ut samtidig sur og grinete[emoji23]

Jeg har vært helt åpen om det til alle denne gangen. Hvis ikke hadde jeg blitt mrs.negativ på jobb! Jeg syns det er så dumt at det skal.være hemmelig til uke 12. OM jeg hadde mistet så ville jeg at noen skulle ha vist om det og hatt noen å lene meg på. Det er veldig godt at de fleste rundt meg vet det slik at jeg ikke bare ser "feit" ut samtidig sur og grinete[emoji23]
Nurk3. Den tickeren din. Er det en gammel? 653 dager igjen av svangerskapet? Trøtt som jeg er så måtte jeg tenke hardt nå :P :P

Synes det er kjipt å være så dårlig så tidlig i svangerskapet :(
Har ikke lyst at noen på jobb skal vite det før uke 12, men når jeg er sykemeldt så lenge så begynner de nok å lure..

Vært ganske åpen denne gangen vi også, skal det gå galt så vet de hvorfor jeg er utanfor da. Problemet er jo at det er umulig å få sjefen på tomannshånd så han vet ikke noe enda. de to nærmeste på jobb har spurt og fått d bekrefta, og tror ei til på jobb skjønner det. Tror hun hørte meg spy her om dagen:p
Ja! Er ikke i tvil om at naboen skjønte det i dag at jeg var gravid.. hun så lurt på meg og spurte. Er du dårlig? Hva skal man svare når det lyser av meg [emoji85] svarte bare ja, men håper det snart går over! Hun kjøpte nok ikke den ...
Hehe, føler meg så lur når jeg går rundt i nabolaget og brekker meg:p vi er nyinnflytta i tillegg, så kan jo bli nå morsomme rykter rundt i nabolaget:p

Føler meg fyllesjuk hver eneste dag [emoji53] Sambo er heldigvis veldig forståelsesfull [emoji170]

Jeg har så vondt i bekkenet idag, særlig høyre side (der hadde jeg bekkenløsning sist, bekkenlåsning i høyre), og gruer meg veldig til jobb i helga :(

Fy flate så kvalm!! Vært kvalm i hele dag!! Begynner nesten å lure på om jeg har to stk i magen..Det blir nr:2. Var veldig kvalm første gang,men kan ikke huske at det var så intens. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Back
Topp