Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Selv om vi er lykkelige over å få liv til å bære fram disse skapningene, så er det ikke alltid rosenrødt. Her kan vi klage på alt mellom himmel og jord. Fy løs!
Enig, det er tungt å være kvalm heletiden, men det er verdt det in the end! - heldigvis har jeg en mann som stiller opp så godt han kan ved å hjelpe til med hus, mat og barn så jeg er litt vell lat og bortsjemt om dagene.
Jeg er SÅ kvalm, så kvalm at jeg ikke orker å gå til badet for å kaste opp engang. Og nå må jeg snart reise meg opp for å pakke. Skal reise i dag om en time. En tur jeg har gledet meg til lenge, og nå har jeg ikke lyst i det hele tatt..
Våknet med kjempemigrene, og mannen er reist til USA.
Tok med meg dynen ut i sofaen og satt der i 3 timer helt ødelagt. Så måtte jeg prøve meg på frokost. Det eneste jeg klarte var nudler. Fikk ned hele pakken, men rett etterpå kom alt opp igjen. Rakk ikke ut på toalettet heller... ÆSJ, ikke godt å kaste opp nudler. Og nå skal jeg snart på jobb. Har sendt melding til sjefen om at jeg kanskje ikke klarer det i dag. Nå synes jeg passe synd på meg selv. Haha
Sånn, da har jeg klaget nok, og må bare få si at jeg uansett er superlykkelig for å være gravid, og er i dag 9+5!
Har heldigvis ikke blitt noe spying på meg ennå, men formen er skikkelig dårlig i dag Orker ikke gjøre annet enn å ligge på sofaen.. Og frister ikke med noe form for mat heller! Blææ