KLAGETRÅD

Forskern

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Julimammaer 2016
Låner ideen fra Mai2014.

Selv om vi er lykkelige over å få liv til å bære fram disse skapningene, så er det ikke alltid rosenrødt. Her kan vi klage på alt mellom himmel og jord. Fy løs!

Sent from my iPhone using BV Forum

Fyttigrisen, det suger rumpe å være kvalm og spy! Æsj og fy! Skulle ønske typen kunne ta litt av byrden, jeg er lei!

Enig, det er tungt å være kvalm heletiden, men det er verdt det in the end! - heldigvis har jeg en mann som stiller opp så godt han kan ved å hjelpe til med hus, mat og barn :-) så jeg er litt vell lat og bortsjemt om dagene.

Last edited:
Kvalm, trøtt, trøtt, kvalm, kvalm, trøtt, trøtt, kvalm...å er det noe tid til noe mere da...så er det kvalm...trøtt...kvalm :P

Måtte bare få det ut liksom... :D

Æsj, nå kan jeg klage litt også..

Jeg er SÅ kvalm, så kvalm at jeg ikke orker å gå til badet for å kaste opp engang. Og nå må jeg snart reise meg opp for å pakke. Skal reise i dag om en time. En tur jeg har gledet meg til lenge, og nå har jeg ikke lyst i det hele tatt..

Uff, ork, æsj, blæ!

Haha, godt å få det ut ;)

Er sååååå leit av kvalme og trøtthet! Og livredd for at det skal sitte i gjennom hele svangerskapet. Blææææh!

Godt å se at det er fler, HATER å være kvalm. Ligger på sofaen hele dagen og orker ikke å løfte en finger.

Er så lei av å være trøtt og sliten.... Og kvalm.... Håper det går over snart!

I dag må jeg dra frem denne tråden igjen!!!

Våknet med kjempemigrene, og mannen er reist til USA.

Tok med meg dynen ut i sofaen og satt der i 3 timer helt ødelagt. Så måtte jeg prøve meg på frokost. Det eneste jeg klarte var nudler. Fikk ned hele pakken, men rett etterpå kom alt opp igjen. Rakk ikke ut på toalettet heller... ÆSJ, ikke godt å kaste opp nudler. Og nå skal jeg snart på jobb. Har sendt melding til sjefen om at jeg kanskje ikke klarer det i dag. Nå synes jeg passe synd på meg selv. Haha :p

Sånn, da har jeg klaget nok, og må bare få si at jeg uansett er superlykkelig for å være gravid, og er i dag 9+5! :D :D

Morsomt å bruke pausene fra forelesning på å spy... blææærk... :sick009

Æsj og fysj.. Jeg fikk en skikkelig kvalmebølge mens jeg sto i dusjen :( Rett ut og spy og inn igjen :P

Har heldigvis ikke blitt noe spying på meg ennå, men formen er skikkelig dårlig i dag :( Orker ikke gjøre annet enn å ligge på sofaen.. Og frister ikke med noe form for mat heller! Blææ

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Back
Topp