Klagesammensurium fra meg... Beklager på forskudd!

Ellen.

Forumet er livet
*MIA*
Lett klagetråd fra meg denne gang, føler at ingenting går min vei om dagen!...

Blir nesten litt stressa på tida frem til fødsel, selv om jeg vet at jeg har god tid.
Forrige gang gikk jeg på overtid og ble satt i gang og full pakke, regner med det blir det samme denne gangen.

Vi leter etter et større sted å bo, ingenting selges nå som passer oss...
Enten ligger det i feil skolekrets, eller så er det for lite eller for dyrt. Skal ikke være lett!
Blæ, plutselig står vi her med 60 kvadratmeter og to unger med en overmøblert leilighet,
og det er ikke gøy.
Banken på mandag... Det kan jo bli spennende!

Jeg går i permisjon om halvannen uke... Hjelp....

Jeg blir så frustrert av å ikke ha plass rundt meg!! Har ikke plass til kommode til lille'n,
fint lite plass på badet, og iallefall for lite plass inne hos storebror til å finne en løsning der.
Blir vel til at jeg må stappe sammen mine klær for å få plass i mitt skap til babyklær.

NAV har ikke svart på om jeg får innvilget penger i permisjonstiden, dette stresser meg!!
Særlig fordi arbeidsgiveren min, som jeg egentlig skal tilbake til i august etter ulønnet permisjon, har brukt nesten halvannen mnd på å finne ut om de skal ordne med å gjøre om permisjonen jeg har nå til svangerskapspermisjon, eller om det er nav som har ansvaret... Selvfølgelig var det nav, og ting tar tid!

Og sånn for å toppe det hele har noe som virker mistenkelig som bekkenløsning funnet veien til min kropp...
Må snakke med legen om det når jeg har time mandag morgen! Dette er til å bli deprimert av
i seg selv... Ikke godt å jobbe om dagen, når man må bevege seg nesten konstant!

Hvis du gadd å lese hele: takk! Jeg måtte bare få det "ut", jeg har tusen ting til i hodet om dagen, og
blir nesten litt handlingslammet til tider.

Heldigvis har jeg verdens snilleste mann ved min side :Heartbigred og den beste storebror-gutten :Heartbigred

Om det er noe trøst, så har ikke NAV utbetalt lønn til meg i hele år.
Permisjonen min startet for 4 uker siden og har enda ikke fått innvilget søknaden (søkte 3.des). Fikk beskjed om at det kunne ta enda fire uker.
Vi flyttet til utlandet starten på året.

Høygravid uten penger i fremmed land er heller ikke å anbefale (i tillegg er jeg 7 dager på overtid).
Så, ja vi er flere i møkka situasjon.

Sent from my iPad using BV Forum

Det var mange ting å tenke på!

Vi har en fin skolekrets her :)
Dere kan komme hit!

To hus i gata som ligger ute til salgs ;)

Ser absolutt dilemma med bolig. Vi var ganske kresne selv i jakten på hus for noen år tilbake. Ikke bare på str men også på lokalmiljøet (kan også slenge på at jeg hadde noen NEI plasser i forhold til dialekt :P jupp, det går ann å være så sær.)
Jeg føler vel ikke at vi har plass til en til i huset egnentlig, men...vi kan leve litt trangere og bygge om litt så vi får ett til soverom ;) For vi har jo mye mer å ta av enn 60 kvm.

Å gå rundt å tenke på penger! DET trekker mye energi ut fra en det. Håper det dukker opp noen brev med fine ord i postkassa di hvilken dag som helst nå.

Lykke til med legebesøk og bekkenplager!

Trøsteklem.. Det er fælt å gå rundt å bekymre seg for penger!! Og det er grusomt å bo midlertidig en plass hvor man må ut for å skifte mening! Føler med deg:-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Skjønner veldig godt at du er stresset!
Er stresset i forhold til alt som har å gjøre med NAV selv, og tidligere i svangerskapet måtte jeg også flytte. Så skjønner det veldig godt.
Husk på at ting ordner seg på én eller annen måte, at du som du sier jo har en god mann som støtter deg så du ikke er alene, og at du seff alltid kan blåse ut steam her :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Tusen takk for gode ord!! Dere er vel gull :Heartpink

Har fått sendt av gårde alt av papirer, megler kommer hit i neste uke, banken sier at
alt er klart for større lån og vi har sett på et hus allerede.
NAV får jeg bare vente på, får liksom ikke gjort stort for å skynde den prosessen,
men de har ikke ringt, så det er kanskje et godt tegn...?

Ble sykemeldt på mandag, så nå skal jeg ikke jobbe mer på ett års tid. Rart...
Hadde siste dag i går, og den ble super på alle måter. Ikke var bekkenet helt utkjørt heller.

Blir en spennende vår dette her! Baby, hus, mye nytt. Liker det :D

Dragemamma: Hadde dere ikke flytta så innmari langt sørover, så skulle jeg gjerne
kommet etter!! Det hadde vært så koselig, det :) Vi hadde garantert fått supre naboer iallefall!

...
Dragemamma: Hadde dere ikke flytta så innmari langt sørover, så skulle jeg gjerne
kommet etter!! Det hadde vært så koselig, det :) Vi hadde garantert fått supre naboer iallefall!

Å, du er vel god Ellen. ;)

Vi har jo flytta oss en time oppover igjen da ;) hehe...

Gleder meg til å høre beskjeden om at dere har kjøpt hus :)

Å, du er vel god Ellen. ;)

Vi har jo flytta oss en time oppover igjen da ;) hehe...

Gleder meg til å høre beskjeden om at dere har kjøpt hus :)

:)

Visste ikke dere hadde flyttet igjen! Sist jeg snoket (hvilket er leeenge siden) så
hadde dere bygget nytt inngangsparti. Gamle huset eller nye?

Vi finner nok noe her tenker jeg, hadde vært veldig praktisk å finne noe nær svigers :)

:)

Visste ikke dere hadde flyttet igjen! Sist jeg snoket (hvilket er leeenge siden) så
hadde dere bygget nytt inngangsparti. Gamle huset eller nye?

Vi finner nok noe her tenker jeg, hadde vært veldig praktisk å finne noe nær svigers :)

Ikke flyttet de siste årene ;)

Men når vi flyttet sørover så flyttet vi jo først mange timer unna der vi leide og skulle bygge, og så litt nærmere når vi kjøpte hus ;)

Back
Topp