klager litt....

Storm

Gift med forumet
har ikke vært her mye i det siste, og kommer sikker ikke til å være her noe særlig fremover heller.. ikke fordi jeg ikke vil da.
jeg er så fryktelig sliten[:(] sover nesten ikke for tiden.. får knapt sovet 2-3 timer i døgnet, og det begynner å tære på.
jeg har fått slik fryktelig halsbrann den siste uken, og believe me, jeg har tatt alle råd om hva som kan lindre, men ingenting hjelper.
liker før jeg henter hageslangen å legge i halsen[>:]
jeg er hovnet fryktelig opp i kroppen, spes har det gått utover høyre side.. er vondt i føtter og hender.. jeg klarer ikke skrive skikkelig, og det tar lang tid.. for å få det rett[&o]
alt normalt med blodtrykk og urin, så noe SF er det ikke.
blir bare så fryktelig fortvila[:(], jeg har jenta mi denne uken og vi skulle kose oss med å bake pepperkaker og pepperkakehus. så skulle vi sy filthjerter, og pakke inn gaver.. men jeg klarer ikke[:(] hendene mine svikter helt jo.. så er jeg så vannvittig trett, men får ikke sove[:(]
jeg har lovet at i morgen skal vi lage pepperkakehuset og bake, og jeg føler jeg ikke kan skuffe henne.. hun er jo bare 5 år, og hun har gledet seg så mye til dette. sier bare takk og lov for at dem selger ferdige deiger.. så får jeg høre med samboen om han kan trå til å hjelpe litt med utbakningen. ikke missforstå nå da, han er skikkelig flink til å hjelpe å trå til, trøste meg å oppmuntre meg.
er bare det at jeg hadde gledet meg så mye til dette jeg også, så jeg blir nedfor når jeg ser at jeg ikke klarer det jeg har satt som mål.

hadde jeg bare kunnet fått en god natts søvn, så hadde det vel hjulpet på..

huff jenter, det ble litt syt fra meg her, beklager det.. men jeg bare måtte lette trykket litt.
jeg får bare prøve å snu det over til positivt, ikke så legne igjen nå, så da går vel det allermeste over[:)]

blir nå å stikke innom når finga lar seg skrive med..
håper alle får en flott førjulstid, lykke til alle som venter sine små engler før julen ringer inn.
og lykke til alle dere som har fått, og dere som venter spent på hva som kommer i 2006[:)]

Førjulsklem fra Storm

Uff da. Dette hørtes ikke mye kos ut [:(]
Håper du blir bedre snart da. God bedring iallefall.

Stakkars deg da!

(Alle har lov å klage, det er derfor vi har fått dette "rommet" [;)])

Huff, håper det snur snart for deg. Kjedelig hvis jula blir på den måten. Sliter selv, men ikke riktig så ille.... God bedring og lykke til med bakingen!

Uff da - dette var jo ikke noe hyggelig (og så alle som skryter av hvor koselig det er å gå gravid, ikke sant??)! Ville bare ønske deg lykke til... og sov godt!

ORIGINAL: Hilde-Anita

Stakkars deg da!

(Alle har lov å klage, det er derfor vi har fått dette "rommet" [;)])

Signerer denne jeg masse lykke til selv [:)]

Morsom ticker du har Tammis! [:D]

Back
Topp