Klager dere på naboen? (lang sorry)

Bolle og smule

Flørter med forumet
Det har flyttet et ungt par inn i leiligheten under meg, og det er musikk døgnet rundt. Jeg eier leiligheten min, men jeg er usikker på om de leier eller eier. Uansett, jeg har vært nede å snakket med de, og bedt de ta litt hensyn. Men det virker ikke som om de bryr seg.

Siden dette er et borettslag så har jeg også sendt en klage til styret, men selv om styret har tatt kontakt så har det tydelig null effekt!![:@][:@][:@][:@]

I natt holdt de på til halv fire, også begynte de på igjen i formiddag. Da jeg snakket med en annen nabo hørte jeg rykter om at de også skal ha fest i kveld. Så jeg gikk ned og oppfordret de til å ta litt hensyn.. vel nå står ting å rister her i stuen. Og disse leilighetene er GODT isolert.

Så hva gjør dere med naboer som har null repsekt for at de deler bomiljø med andre?? Klager dere?? Jeg føler jeg overreagerer, men faen jeg orker ikke bo sånn og selge nå er ikke akkurat et alternativ heller. Smule kommer jo om syv uker, og jeg merker jeg blir helt fortvilet![:(][:(][:(]

ringe politiet hver bidige gang.. klage til styret hver bidige gang..
på sikt vil det nok hjelpe..

Prøv å finn ut om de eie reller leier..
Om de leier så kan du jo gi beskjed til den som leier ut til de..

Klag til styret og ring politiet..

Gud så glad jeg er som bor i enebolig..

Hadde ringt politiet.

Jeg har ringt politiet, men her i Bergen sentrum så har de så mye å gjøre at sånne klager kommer helt bakerst i køen. Jeg har også sendt en ny klage, og snakket med en fra styret.

Men hva gjør jeg da, hvis dette fortsetter. Jeg sover dårlig nok som det er, i tillegg så merker jeg at dette stresser meg såååååå sinnsykt.

Har lyst å være gal, gravid, sinnsyk dame som går ned der, står midt i stuen og skriker "Kom dere ut!!!" Det er da ingen som ør å si i mot en høygravid crazy dame er det vel????[&:]

Og jeg sendte en meldig til hun som bodde der før, og hun sa det var en ung gutt (18 .19 år) som kjøpte den, så det kan virke som de eier ja[:-]

Da er det jo lite å gjøre, selv om jeg klager og klager. Leiligheten ved siden av de står tom, så det er bare jeg som hører dette så da står vel jeg ikke så sterkt enn om det ahdde vært flere som klaget. 

Ville tatt en LANG prat med dem på dagtid[;)] ...og tatt med alle andre naboer som irriterer seg over dette[;)][:D]

Var defor jeg gikk ned i dag, tenkte å snakke litt med de FØR festen likosm. Men han jeg snakket med lukket jo døren før jeg fikk snakket ferdig, slik var det en annen gang også. Og hvis jeg ringer på så åpner de ikke døren.

Når klokken blir 23 tar Bolle fram den sinna nabokjerringen og går ned ja... Faen, de som bodde der før var så OK, typisk at det flytter inn noen idioter.

Klag til styret,og be de gi vedkommede en skriftlig advarsel. Etter 3 sånne advarsler (tror jeg det var), så får de utkastelses-varsel eller noe sånt. Les vedtektene  for boretslaget, det  skal stå noe om det der. [;)]

Jeg skal snakke med hun ene i Styret i morgen, hadde nok stått sterkere hvis dette var et problem for flere. Men leiligheten ligger på hjørnet, og det er bare 6 leiligheter i dette ene bygget. De andre 42 leilighetene hører neppe det som jeg hører.

Vel nytt brev til styret er skrevet! Takk for alle svar, var deilig å bare blåse ut litt!!

Jeg ringte politiet, og heldigvis traff jeg på en dame som hadde full sympati med gravide meg!! (det lønner seg av og til ja[:)])

Hvis ikke noe dukket opp så skulle hun sende en bil, så kryss fingre folkens!

ORIGINAL: mb

ring politiet

ORIGINAL: Bolle og smule

Jeg ringte politiet, og heldigvis traff jeg på en dame som hadde full sympati med gravide meg!! (det lønner seg av og til ja[:)])

Hvis ikke noe dukket opp så skulle hun sende en bil, så kryss fingre folkens!

Bra!! Sørg bare for at du får det skriftlig, at de har vært der,og hver gang du klager til styret, da står du sterkere når oppgjørets time kommer! [;)]  Hadde selv en sånn fest-nabo som bråkte til alle døgnets timer, og etter noen skriftlige advarsler fra styret så roet han seg!

De kom nå! Så kjekke *swooooon*, [:D][:D][:D] vel vi får se. Jeg fikk ingeting skriftlig nei, men jeg kan vel få en kopi hvis jeg skulle ha bruk for det? Endelig blir det stille der nede, nå har jeg vel fått meg en fiende for livet tenker jeg... 

De kom nå! Så kjekke *swooooon*, [:D][:D][:D] vel vi får se. Jeg fikk ingeting skriftlig nei, men jeg kan vel få en kopi hvis jeg skulle ha bruk for det? Endelig blir det stille der nede, nå har jeg vel fått meg en fiende for livet tenker jeg... 

¨så bra at de kom.. ikke mye bra å ha slike folk til naboer,skjønner du blir lei av det...

dritt i naboene,de skjønner vel EI gang i tiden at det er dem som har dritte seg ut..

masse lykke til,håper de fortsetter å være rolige,ellers så ringer du POLITIET EI GANG TIL..[:)]

ORIGINAL: ~Kine~

da er det nok bedre med en fiende for livet enn bråk hver kveld/helg[;)][:D]

Nettet mitt datt ut en stund her.. de forsvant ut alle som var på festen. Så det er stille (så stille det kan bli når en bor i sentrum)[;)]

Jeg håper jo at de innser alvoret nå, er litt morsomt da.. at jeg fikk stoppet en fest kl 23 på en lørdag! Men jeg sa jo til politivakten at det å ringe politiet er siste utvei, så jeg tror de forsto min frustrasjon.

Traff hun ene fra styret da jeg var på vei for å legge et brev i postkassen, så vi snakket litt og de har full forståelse for mitt problem. Så neste brev fra styret er en formell klage, og 3 klager så blir det trøbbel.

Har bodd her i tre år, og har aldri hatt trøbbel med noen, og heldigvis kjenner de som sitter i styret meg og vet at jeg er "snill nabo". Så jeg følte at hun jeg snakket med var på min side...

Merket jeg ble sint nå altså, har vært så hormonell i svangerskapet at hadde ikke politiet kommet så hadde jeg blitt gale nabo[:D]

Back
Topp