Jeg har ei jente på 8 uker som skriker så og si hele døgnet. Vi skal til spesialist da vi mistenker melkeallergi, og jeg er på melkefri diett. Mamma sa jeg skulle komme hjem denne helga og få litt avlastning, noe jeg synes var fint. Men nå når jeg er her, må jeg ha henne selv hele tiden, og får kommentarer som "er du sikker på at hun får nok melk?", "du vet at kullsyra går over i melka, sikkert derfor hun gråter" og "du må jo ikke bære henne hele tiden, hun blir avhengig av deg".
Fikk helt sammenbrudd på badet ista da samboer ringte for å høre hvordan det går. Det går helt forferdelig sa jeg. I tillegg til at moren min dømmer mine morsevner, har absolutt alle venninner tatt avstand siden de ikke kan relatere (vi er alle rundt 20 år), og jeg er helt isolert da det ikke er barselgruppe her heller. Herregud jeg er så fortvilt, og har bare lyst til å gråte hele dagen.. Vet ikke hvor jeg vil med denne posten, men det var godt å få det ut...
Fikk helt sammenbrudd på badet ista da samboer ringte for å høre hvordan det går. Det går helt forferdelig sa jeg. I tillegg til at moren min dømmer mine morsevner, har absolutt alle venninner tatt avstand siden de ikke kan relatere (vi er alle rundt 20 år), og jeg er helt isolert da det ikke er barselgruppe her heller. Herregud jeg er så fortvilt, og har bare lyst til å gråte hele dagen.. Vet ikke hvor jeg vil med denne posten, men det var godt å få det ut...