Klagemuren !! :)

marley88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Tenkte det er greit å ha en tråd hvor vi kan dele vår frustrasjon, enten det gjelder kvalme, irriterende kjærste eller egentlig hva som helst! :)

Kjenner ihvertfall på meg sjølv at denne klagemuren kansje blir hyppig brukt :P Er ganske hissig allerede, og det meste med min kjære mann irriterer meg om dagene... ;) Stakkars mann.. haha!!

Hehee, samme her.. kjenner meg ganske irritert med ekstremt kort lunte :)

Kort lunte er nok bare fornavnet, og overfølsom til de grader;) Og hvorfor skal denna halsbrannen bare komme som kasta på meg her jeg sitter, ugg!!

Bah. Mye syldom på jobb og stressende dag! Pluss voksne som ikke hører på beskjeder slik at dagen blir enda tyngre enn den hadde trengt. Jaja. Heldigvis ny dag i morgen.

Man er trøtt, sulten, kvalm, flytta i april og fremdeles ikke fått ny bhgplass så det tar 2 timer hver vei, mannen er innlagt i tre måneder og man føler seg ganske alene med alt, og generelt ensom. Bahhhh... Sykemeldt nå.

Idag har jeg hatt nerver i høyspenn. Er så redd for å miste. Går å kjenner etter symptomer hele tiden og livredd for noen som helst tegn vondter som ikke skal være der. Sliiiiiiiiitsom dag. Også er jeg så forbanna irritabel. Liker ikke.

fra appen :-)

Enda en klage!

Menn som ikke kan forstå at vi kanskje har noen sære vaner i matveien! Jeg liker ikke det hvite på brie osten. Å da fikk jeg ikke lov å spise. Også måtte vi diskutere dette og ødelegge den hyggelige ost og kjeks kvelden vår. At han ikke bare kunne la sære vane være sær vane og hygge seg videre...?

Aah jeg har blitt skikkelig forkjøla å vi har ingenting lindrene i hus, mannen er på sjøen og datteren min sover jo såklart, å jeg sendte melding til mamma å klaget å det eneste hun sier er at jeg skal dra til legen, ( som om legen kurerer influensa) alt jeg ville ha var f.eks stakkars vennen håper du blir frisk eller noe i den dur!! Men neida.. I tillegg har jeg snart eksamen og jeg føler jeg får ikke lest i det hele tatt ...

I dag har eg STERKE menssmerter. Er akkurat 6 uker i dag. Liker ikkje desse vondtene, blir så bekymra at det er nokke gale. Har hatt stikkinger og litt vondt siden eg blei gravid, men i går kveld og spesielt i dag er det ille :( :(
No håper eg det berre ikkje er nokke alvorlig, og at tiden går fort til Fredag, då skal eg på tidlig UL. Håper alt er i orden :( I går kom det pittelitt fersk blod på papiret når eg tørket meg og, men heldigvis ingenting i dag.... UFF!!!!

I dag har eg STERKE menssmerter. Er akkurat 6 uker i dag. Liker ikkje desse vondtene, blir så bekymra at det er nokke gale. Har hatt stikkinger og litt vondt siden eg blei gravid, men i går kveld og spesielt i dag er det ille :( :(
No håper eg det berre ikkje er nokke alvorlig, og at tiden går fort til Fredag, då skal eg på tidlig UL. Håper alt er i orden :( I går kom det pittelitt fersk blod på papiret når eg tørket meg og, men heldigvis ingenting i dag.... UFF!!!!
*klem* håper alt er bra!

Kvalme med stor K og sulten hele tiden veldig god kombinasjon usj, ja ja det går vel over om noen uker lurer bare på hvordan formen er til eg skal på elg jakt om tre ukers tid

Dumme naboer som ikke forstår at jeg bryr meg mer om mitt barns sikkerhet enn at det å åpne en port er tungvindt for henne. Sorry at livet ikke ble mer tilrettelagt for deg!

Back
Topp