Klagemuren....

Bolli91

Flørter med forumet
Selv om jeg elsker å være gravid, så er det utrolig slitsomt å aldri få sove om natten! Ligger nå og kjenner kribling/turning som ligner en lottotrekning (den trommelen med baller med tall på).. Som om ikke det er nok at dette pågår i 2-3 timer på kvelden - våkner jeg annenhver time av mareritt/merkelige drømmer, at jeg må på do eller at jeg blir akutt tørst.. Da er det deilig å vite at alarmen går straks og man har knapt fått lukket øynene før man må kjøre på jobb.. Men fascinerende hvordan det samme skjer natt etter natt.. Trodde man skulle sove mer når man var gravid.. Har aldri sovet så lite som nå..
Blæ, stakkars meg! Alle andre sover nå, så ligger her og velter meg i selvmedlidenhet :p

Hvis Andre som har noe å klage på, så føles det godt å få ut :):) ahh!

Lilleprins - 10.12.13 ❤

Jeg har den samme kriblingen!
Snakket med legen om det og hun anbefalte å ta magnesium tilskudd, så nå prøver jeg det! :)

Våkner som regel opp om natten og ligger å vrir meg en time! Da er det turning i magen og do springing! I natt har eg vert våken 1,5 time, og er fortsatt lys våken! Prøvd å spise litt for å se om det hjelper!!! Irriterende!!!

Back
Topp