Klageinnlegg...

K <3 tærten

Flørter med forumet
Er i sååååå dårlig form! Fortsatt konstant kvalm og eier ikke energi. Setter jeg på en vaskemaskin må jeg slappe av litt etterpå.

Er så takknemlig for å være gravid så liker ikke å klage - håper bare formen kommer seg noe snart. Føler jeg lever i en zoombietilværelse!

Skjønner hva du mener. Her er det akkurat likt, samtidig er jeg kjempetakknemlig for å være gravid igjen. Håper det snart blir bedre for oss begge :)

mine dager svinger så veldig.. føler meg så "ustabil".. hehe.. for det er vanskelig å planlegge noe når formen svinger så veldig. Men i hovedsak har jeg heldigvis blitt mer opplagt og sånt.. men i dag har jeg ligget mer eller mindre på sofaen med hodepine og alt er "huff og æsj".. og rett og slett vært et ork... heldigvis blir færre og færre av disse dagene...!!

God bedring :)

Takk begge to... og god bedring til dere også!

Her også svinger det veldig i form, men føler jeg liksom aldri er "bra". Det går i mindre bra og elendig for tiden :/

Min form er bånd "/ ... føler med deg, men takknemlig for at jeg kan bære ett barn og elsker det ♥ håper du blir bedre snart :) sender alt mulig av oppmuntrende ting :)

Jeg var også helt utrolig elendig, har fremdeles en del hodepine og er ikke 100% enda, men det har blitt litt bedre! :) Alle sa at i andre trimester kom jeg til å ha sååå mye energi, men jeg har bare fått litt.. :P Er 17 uker nå, så det var på tide! :P

Du får min dypeste medfølelse! :(
Her er også formen helt forferdelig. Enkelte dager skulle jeg ønske jeg bare kunne
sove meg gjennom hele dagen... Går nesten på gråten hele dagen pga at jeg er så uvell! :confused3 Er så fryktelig lei...
Men på den andre side er jeg veldig glad for overraskelsen vi fikk + at frøkna er
over lykkelig for at hun skal bli storesøster! :love7

Back
Topp