Klage

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Må klage litt nå. Siden uke 25 av svangerskapet har bare vært rot. Lagt inn pga forkortet livmorhals, noe som gikk bra. For over to uker siden var vi i en bilulykke og bilen min er smadret, venter enda på hva som skjer med forsikring osv siden det ikke var vår feil. Barnevognen tok det 6 uker før vi fikk, men i en annen farge enn vi hadde bestilt.Og nå har nav rotet bort papirene mine og permisjonen skal starte den 11. Også er ikke legen på jobb i dag pga ferie så får ikke sendt papirer før i morgen. Når skal det ta slutt? Har bare lyst til å legge meg ned å grine. Skjønner ikke hvordan det går ann å ha så uflaks. Og hu på nav sa det var sjeldent sånt skjedde, men det skjer meg hver eneste gang jeg skal sende de noe. Blir en smule lei nav.

Ah, kjipe greier.
Håper det ordner seg med bilforsikringa deres! Kalln her fikk regning på 37 000 nå fra da han var i ulykke i november. Selv har han hukommelsestap å motparten sier det var hans feil. Vi nekter.
Nav ja. Haha. De er noen luringer! Tror de er flinke til å rote bort papirer jeg!
Er lov å bli trist å lei med masse hormoner og motstand.
Klem :)

* Lillesøster ventes 19 august *

Så utrolig trist å høre alt som har skjedd:( krysser for at nå går det bare din vei fremover å snart sitter du med verdens største mirakel i hendene:) ta kopi av nav papirene å send inn på nyt, Da står det jo datoen du sendte de inn også. Slik at de må prioritere deg så den blir ferdig raskt.

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Ta altid kopi kjære deg, uansett hva det er.........kjipt med sånne dager ( ditt tilfelle måneder ) men kan jo bare gå en vei nå og det er oppover :) ta vare på deg selv

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Vi har kopi. Men det hjalp ikke. Blir spennende å ringe i dag og se om de har mottatt den nye, som vi sendte i går på morran. Og ja posten er så raske, måtte bare si det. Mange får sjokk over hvor fort det egentlig går å sende brev.

Vi har kopi. Men det hjalp ikke. Blir spennende å ringe i dag og se om de har mottatt den nye, som vi sendte i går på morran. Og ja posten er så raske, måtte bare si det. Mange får sjokk over hvor fort det egentlig går å sende brev.
Det var rart! Er jo akkurat i slike situasjoner at det er lurt med kopi! Ville dratt ned til dem å vist dem den jeg.

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Pratet med dem nå. De trur det er jobben min som kommer til å betale for permisjonen til meg og nav skal betale tilbake til dem. Så jeg slipper å få etterbetalt. Det er det jobben som får. Fint for meg, dumt for dem. Men jeg jobber i posten, og er ikke synd på dem da.

Det er jo veldig bra for deg:) hører om så mange som har problemer med nav når det gjelder det! Bonus til deg at du opparbeider deg feriepenger for hele perioden du er i permisjon da:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Håper du har en bedre dag i dag :-) Godt å lese at du får fra jobben. Da får du jo hvertfall penger nå når du går i perm :-)

Back
Topp