Klage

Frk.Bestemt

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Marsboerne 20 18
Åh, så vondt i hodet og så svimmel! [&:]

Det er det verste jeg vet. Fungerer ikke i hverdagen når det er som verst, og dagen idag er helt forferdelig!

Er det flere som er plaget av hodepine og svimmelhet?

jeg var plaget av svimmelhet med de to forrige.. fikk b12 siste gangen mot det.. brukte bare jern tabletter første gangen..

Huff, håper det blir bedre! [:)]

Her herjer også hodepinen. Svimmel til tider, men ikke så mye.
[&:]

ORIGINAL: alenemed2troll

jeg var plaget av svimmelhet med de to forrige.. fikk b12 siste gangen mot det.. brukte bare jern tabletter første gangen..

Føler du at det hjalp da?

ORIGINAL: Frk.Bestemt

ja, til en viss grad, men jeg hadde det lenger ut i sv.skapet da.. nå kan det jo være normalt å ha det sånn.. aner ikke.. men du får vel vite om du trenger jern når du drar til legen å tar blodprøver å sånn sikkert..?[:)]

ORIGINAL: Frk.Bestemt

ja, til en viss grad, men jeg hadde det lenger ut i sv.skapet da.. nå kan det jo være normalt å ha det sånn.. aner ikke.. men du får vel vite om du trenger jern når du drar til legen å tar blodprøver å sånn sikkert..?[:)]

Jepp, får nok det.. [:)] Skal til legen på mandag, så får sikkert noe svar da [:)]

Back
Topp