KLAGE!

krogenbaby

Elsker forumet
JA!!! som dere sikkert har skjønt så har mi problemer me å få kenny til å sove!!!

har hatt det SÅ greit de siste to kveldene hvertfall.. da har vi gått inn å gitt sutten x antall ganger. og han har til slutt sovna!!

MEN! idag har vi vært hos mine foreldre. så da var han våken i tre timer der. sovna i bilen på vei heim. våkna igjen.

vi tok kvelds stellet ; bading + mat ! han klarte bare halve flaska. han HYYYYYYLER å etter en og en halv time me av og på hyling så måtte e sende sambo ut på trilletur.. gud fader.. det er til å klikke av.. han blir FAEN så overtrøtt...

off.. er så sliten av å holde på sånn..

og d nytter IKKE å bysse :P

Skjønner deg odt, har noen slike kvelder her også selv om det heldigvis har blitt færre av de.. hun er blitt veldig lett å legge... har han det "trangt" nok der han ligger... annbefaler deg å laste ned støvsugerlyd e.l og overføre det til telefonen din fra pc også legge den inne hos han.. her funker det kjempe godt og hun sover i løper av 10 min...

ikke så trangt. men han pleier å sovne veldi bra i vogga om kvelden altså. men er så lei av det overtrøtte styret hans på DAGEN :@

støvsugerlyd ja.. har ikke så lyst til å gi han sånne vaner e..

Nei tror jeg aldri har byssa kenny faktisk. og han sovner IKKE i fanget!!
Han sovner egentlig bare i vogna.. :P så må jo gjerne stå å dytte til han sutten, og rugge i vogna å styre :P
Blir mange trilleturer i løpet av en dag for å si d sånn ;)

nei huff.. jeg haaater den sove sjauen. og her har både jeg og sambo like dårlig tålmodighet :(

ORIGINAL: fru gravdal

Skjønner deg odt, har noen slike kvelder her også selv om det heldigvis har blitt færre av de.. hun er blitt veldig lett å legge... har han det "trangt" nok der han ligger... annbefaler deg å laste ned støvsugerlyd e.l og overføre det til telefonen din fra pc også legge den inne hos han.. her funker det kjempe godt og hun sover i løper av 10 min...

Hehe, det var lurt[:D][;)][:D]

Uff, vi har også hatt det sånn noen dager nå, så jeg ringte til legevakta igår kveld, der jeg sa at han bare gren og tok opp hendene til ansiktet, de anbefalte at jeg skulle gi han en paracet, og skal si han sluttet å grine[:D] Var blid og fornøyd og sovnet som en stein etterpå[:D][:D] De mente det kunne være ørebetennelse eller tennene[&:]

Hadde en overtrøtt gutt her og i dag. Men her har jeg lenge bare kunne legge ham i sengen og gå ned i stuen og han ville sovne etter en liten stund. Griner aldri. Men i dag ble det litt grining for han var skikkelig overtrøtt, så da la jeg meg i sengen min ved siden av hans og la hånden min oppi sengen hans, så han skulle vite jeg var der. Da roet han seg og sovnet i løpet av 3 min. Deilig!! Gikk heldigvis fort!![:)] Har hatt rutiner med at han legger seg i åtte/ni tiden i nesten 2 uker nå og det fungerer kjempe fint, så lenge han ikke blir overtrøtt[8D]

ORIGINAL: AMAF

ORIGINAL: icebaby

Sara kan ikke være våken mer enn 2 timer om gangen, da blir hun kjempeovertrøtt... Så etter 2 timer, eller ved første gjesp, legger vi henne ned for å sove i vognbagen på dagtid. Lar henne gråte litt dersom hun ynker seg litt.

Hva med å la han gråte? Holde han i hånda og stryke han på kinnet og la han få gråte det ut på kvelden? Er ikke noe galt i å la dem gråte, så lenge de ikke er alene eller må gråte seg i søvn...

Dette funket hos oss i dag!!

Vet det er fælt når de gråter.. Trodde ikke man hadde "lov" til å la de skrike, så høyt som min lillemann gjør, men tenkte det var verdt et forsøk.
Holdt på han og strøk på han hele tiden, og han sovnet faktisk til slutt.. I egen seng[:)]

Her hjalp det mye å holde hendene hans, da ble han roligere.

de blir gjerne overstimulert, om man da begynner rugge, vugge , bysse osv blir det gjerne bare verre. Om de blir helt hysteriske pga overstimulasjon/overtrott kan man gaa inn i et morkt skap eller helt morkt rom, det blir gjerne for mye for dem noen ganger !

her endte vi opp me at sambo trilla en tur igår kveld, og ungen slokna, og sov heldigvis til halv 6.. så fikk han mat igjen, og da var han ikke så fryktelig interresert i å ligge i vogga, men e holdt handa hans, og smeiga på han, så sovna han heldigvis.. !!!

off.. skal være tøff ikveld å bare la han gråte litt..

Back
Topp