Klage tråd

Vinterbarn

Betatt av forumet
Ligger her halv dau! Buksene passer ikke, magen er full av fis, tett i nesen, trøtt og sulten! Kvalm når jeg ikke spiser, men orker ikke lage mat! Drømmer om å fise på jobb, sove, spise! Hverdagen er blitt tung :( Er det ikke lov til å klage litt da? Jeg vil gjerne høre din sutring også :)

føler meg som en giftig, sprekkferdeig gassballong.. samboern kan være jæ**** gla for at han har minimalt med luktesans:-p samtidig er jeg helt forferdelig forstoppa. så å gå på do.. ja, det er ikke bare bare! er som ei treningsøkt i seg selv :-p og oppi det hele har kvalmen meldt sin ankomst, så kjøleskaplukt er som tortur. kan være kjempe sulten, men med en gang den døra er åpnet kan man bare hilse matlysta farvel for det føles seriøst ut som at magesekken er på tur ut! puuh! det var dagens klagesang fra meg :-p

Hahaha, dette var god lesning! ;) her tror jeg alle kan kjenne seg igjen....iallfall i noe :)
jeg er så oppblåst og har så mye luft at jeg av og til er redd for å eksplodere.. Kvalmen er fæl og matlysten er dårlig på dag, så spiser jeg som en hest på kvelden!!! DET lover jo godt for vekten.... :P
men må le litt også, herlig tråd dette :)
ha en fiiin og vel blåst dag damer ;)

Hehe....sliter med oppblåsthet her og. Og i påsken kom treg mage, men tror det er pga. kostholdet. Forrige svangerskap holdt jeg i gang magen mye grunnet noen veldig grove knekkebrød jeg baker. I påsken spiste jeg ikke disse og magen stoppa nesten opp (det samme skjedde under en ferie i forrige svangerskap). Nå når jeg er hjemme igjen og spiser dem så ser det ut til at magen kommer i gang igjen. Så kan absolutt anbefale å spise grov mat med masse fiber! Er jo forferdelig når magen ikke funker. Blir jo enda mer oppblåst da.

Back
Topp