1rosa+spire?
Glad i forumet
Ja her kan vi klage over alt vi syntes er følt i svk...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! <3Huff, så kjipt snokern! Håper virkelig dere får se et bankende hjerte neste gang!!!
Tror denne google-tidsalderen gir oss myye mer bekymringer enn vi trenger! Vi googler ALT og gir oss jo aldri før vi finner det svaret vi vil ha eller frykter..Smart med egen sytetråd
Jeg grubler så altfor mye i dag
Etter ul'en i går har Googla hvor stort embryo er ca når man er 6 uker, og finner overalt at det er 6-8 mm. Et sted står det (på nettdoktoren min tro?) at når embryo er 6mm eller mer bør man kunne se hjertet slå. Da jeg var i går var min knert 9 mm uten at vi kunne se liv Noen som har opplevd lignende? Eller er det over og ut nå tror dere?
Skal tilbake neste onsdag. Men jeg har fått en så utrolig dårlig magefølelse Legen spurte om jeg følte meg gravid, og nå føler jeg egentlig ikke at jeg er det går litt opp og ned egentlig det da. Men tenker at det kanskje er psykisk. Uff, jeg vet jeg syter så innmari om dette, men det gnager meg sånn! gruer meg til onsdag, og så syns jeg han legen var så kjip. Ikke akkurat en varm person.
Ble langt dette...
Ja, er helt enig i det. Er mye feilinformasjon ute å går. Og jeg vet at jeg skremmer meg selv. Allikevel føler jeg meg desperat, og som om jeg MÅ søke opp denne infoen. Om det bare er for å finne 1 som har en lignende historie som endte bra.Tror denne google-tidsalderen gir oss myye mer bekymringer enn vi trenger! Vi googler ALT og gir oss jo aldri før vi finner det svaret vi vil ha eller frykter..
Går nok helt sikkert bra dette, jeg føler meg overhode ikke gravid heller! E eneste grunnen til at jeg vet jeg er det er pga graviditetstestene som jeg tar HVER dag bare for å sjekke!
<3
Smart med egen sytetråd
Jeg grubler så altfor mye i dag
Etter ul'en i går har Googla hvor stort embryo er ca når man er 6 uker, og finner overalt at det er 6-8 mm. Et sted står det (på nettdoktoren min tro?) at når embryo er 6mm eller mer bør man kunne se hjertet slå. Da jeg var i går var min knert 9 mm uten at vi kunne se liv Noen som har opplevd lignende? Eller er det over og ut nå tror dere?
Skal tilbake neste onsdag. Men jeg har fått en så utrolig dårlig magefølelse Legen spurte om jeg følte meg gravid, og nå føler jeg egentlig ikke at jeg er det går litt opp og ned egentlig det da. Men tenker at det kanskje er psykisk. Uff, jeg vet jeg syter så innmari om dette, men det gnager meg sånn! gruer meg til onsdag, og så syns jeg han legen var så kjip. Ikke akkurat en varm person.
Ble langt dette...
Nei, så dessverre ikke detuff da... Så dere ikke hjerte slå?? min var 6 mm i crl og vi så hjerte slå som bare den :O Jeg har vært på ul i uke 12 og da var lille død... Hadde nok død i uke 6-8.... Hadde oxo en fæl ul mann!!! Ikke moro å opleve dette første gang en ser lille!!
Nei, så dessverre ikke det
Hvor stor var din da den hadde sluttet å leve? Bare om du husker og vil si det.. :-/
Takk! Skal prøve å tenke på noe annet Blir lettere når jeg skal hente gutten min fra Bhg. Han er alltid så glad, og det smitter over på megden var 14,3 mm var faktisk for ett år siden i morra det skjedde :O Men ikke tenk så mye på det snokern <3 babyn din var stor og fin <3 og er ikke alle som er heldige å se et bankende hjerte føre de er ca 7+5 <3
Tusen takk Ja håper det jeg også.Huff håper det går bedre med dere etterhvert. Og du ser nok ett bankende hjerte neste gang snokeren
Selv er jeg skikkelig kvalm i dag, har ikke kjent kvalmen så ille før nå....
Hater å fryse hele tiden, for så å bli kok varm etterpå!