** KLAGE TRÅD**

1rosa+spire?

Glad i forumet
Ja her kan vi klage over alt vi syntes er følt i svk...

I dag er det et rent h***** å være meg :( Begynte med at Emilie ikke ville sove og bare har tulla i hele natt... Så har vært oppe med ho minst 6 ganger!!!! Blæææ, så til slutt tok jeg ho over i vår seng(når kællen dro på jobb) noe som da gjorde at vi forsov oss til time hos hs :( Så vi var den 15 min forsent... Og så måtte jeg jo ta ny blodprøve og blodtrykk idag... Og det var jo da seff for høyt!!! Når vi kom hjem igjen, var jeg så kvalm at jeg kasta opp... For jeg rakk jo ikke frokost idag :( SÅ jjjjeeeeyyyy.... Så nå tar jeg med meg Emilie og legger meg i senga.... Håper jeg våkner med riktig humør!!!

Smart med egen sytetråd :)
Jeg grubler så altfor mye i dag :(
Etter ul'en i går :( har Googla hvor stort embryo er ca når man er 6 uker, og finner overalt at det er 6-8 mm. Et sted står det (på nettdoktoren min tro?) at når embryo er 6mm eller mer bør man kunne se hjertet slå. Da jeg var i går var min knert 9 mm uten at vi kunne se liv :( Noen som har opplevd lignende? Eller er det over og ut nå tror dere?

Skal tilbake neste onsdag. Men jeg har fått en så utrolig dårlig magefølelse :( Legen spurte om jeg følte meg gravid, og nå føler jeg egentlig ikke at jeg er det :( går litt opp og ned egentlig det da. Men tenker at det kanskje er psykisk. Uff, jeg vet jeg syter så innmari om dette, men det gnager meg sånn! :( gruer meg til onsdag, og så syns jeg han legen var så kjip. Ikke akkurat en varm person.
Ble langt dette...

Huff, så kjipt snokern! Håper virkelig dere får se et bankende hjerte neste gang!!!

Etter ul'en i går :( har Googla hvor stort embryo er ca når man er 6 uker, og finner overalt at det er 6-8 mm. Et sted står det (på nettdoktoren min tro?) at når embryo er 6mm eller mer bør man kunne se hjertet slå. Da jeg var i går var min knert 9 mm uten at vi kunne se liv :( Noen som har opplevd lignende? Eller er det over og ut nå tror dere?

Skal tilbake neste onsdag. Men jeg har fått en så utrolig dårlig magefølelse :( Legen spurte om jeg følte meg gravid, og nå føler jeg egentlig ikke at jeg er det :( går litt opp og ned egentlig det da. Men tenker at det kanskje er psykisk. Uff, jeg vet jeg syter så innmari om dette, men det gnager meg sånn! :( gruer meg til onsdag, og så syns jeg han legen var så kjip. Ikke akkurat en varm person.
Ble langt dette...
Tror denne google-tidsalderen gir oss myye mer bekymringer enn vi trenger! Vi googler ALT og gir oss jo aldri før vi finner det svaret vi vil ha eller frykter..

Går nok helt sikkert bra dette, jeg føler meg overhode ikke gravid heller! E eneste grunnen til at jeg vet jeg er det er pga graviditetstestene som jeg tar HVER dag bare for å sjekke! :P

<3

Tror denne google-tidsalderen gir oss myye mer bekymringer enn vi trenger! Vi googler ALT og gir oss jo aldri før vi finner det svaret vi vil ha eller frykter..

Går nok helt sikkert bra dette, jeg føler meg overhode ikke gravid heller! E eneste grunnen til at jeg vet jeg er det er pga graviditetstestene som jeg tar HVER dag bare for å sjekke! :P

<3
Ja, er helt enig i det. Er mye feilinformasjon ute å går. Og jeg vet at jeg skremmer meg selv. Allikevel føler jeg meg desperat, og som om jeg MÅ søke opp denne infoen. Om det bare er for å finne 1 som har en lignende historie som endte bra.
Men håper seff at om en uke kan jeg le av at jeg gråt mine bitre tårer i dag... ;)

Ble langt dette...

uff da... Så dere ikke hjerte slå?? min var 6 mm i crl og vi så hjerte slå som bare den :O Jeg har vært på ul i uke 12 og da var lille død... Hadde nok død i uke 6-8.... Hadde oxo en fæl ul mann!!! Ikke moro å opleve dette første gang en ser lille!!

uff da... Så dere ikke hjerte slå?? min var 6 mm i crl og vi så hjerte slå som bare den :O Jeg har vært på ul i uke 12 og da var lille død... Hadde nok død i uke 6-8.... Hadde oxo en fæl ul mann!!! Ikke moro å opleve dette første gang en ser lille!!
Nei, så dessverre ikke det :(
Hvor stor var din da den hadde sluttet å leve? Bare om du husker og vil si det.. :-/

Nei, så dessverre ikke det :(
Hvor stor var din da den hadde sluttet å leve? Bare om du husker og vil si det.. :-/

den var 14,3 mm :) var faktisk for ett år siden i morra det skjedde :O Men ikke tenk så mye på det snokern <3 babyn din var stor og fin <3 og er ikke alle som er heldige å se et bankende hjerte føre de er ca 7+5 <3

Huff håper det går bedre med dere etterhvert. Og du ser nok ett bankende hjerte neste gang snokeren:)

Selv er jeg skikkelig kvalm i dag, har ikke kjent kvalmen så ille før nå....

den var 14,3 mm :) var faktisk for ett år siden i morra det skjedde :O Men ikke tenk så mye på det snokern <3 babyn din var stor og fin <3 og er ikke alle som er heldige å se et bankende hjerte føre de er ca 7+5 <3
Takk! :) Skal prøve å tenke på noe annet :) Blir lettere når jeg skal hente gutten min fra Bhg. Han er alltid så glad, og det smitter over på meg :)

Huff håper det går bedre med dere etterhvert. Og du ser nok ett bankende hjerte neste gang snokeren:)

Selv er jeg skikkelig kvalm i dag, har ikke kjent kvalmen så ille før nå....
Tusen takk :) Ja håper det jeg også.

Så kjedelig å være kvalm. God bedring! Håper det gir seg raskt :)

Jeg har også en bekymring som jeg må syte litt over :/ har så ubehagli følelse i ene puppen :/ kjennes ut som den er opphovnet, og får sånne knivstikk vondt innmellom og vondt under armen:/ er liiivredd for at de kan være brystkreft!! Uff, alt man skal bekymre seg over.. Skulle ønske jeg bare klarte å nyte sangerskapet fullt :)

Back
Topp