Klage på voksbehandling?

Curly79

Elsker forumet
Mailykke <3
Junibollene 2023
Jeg var på salong og vokset leggene i går. Og våknet til dette synet her... Er ikke en person som liker å klage men hva bør jeg gjør? Klage?? ImageUploadedByBV Forum1404893748.379572.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Å fy da! Har du vokset leggene før? Ville nok tatt en prat med de ja.

Å fy da! Har du vokset leggene før? Ville nok tatt en prat med de ja.

Jeg har vokste flere ganger før, og aldri opplevd dette før. Er sånn på begge beina, litt foran, men mest bak. Ser nesten ut som det er hud som er revet bort...

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg har vokste flere ganger før, og aldri opplevd dette før. Er sånn på begge beina, litt foran, men mest bak. Ser nesten ut som det er hud som er revet bort...

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Nei, fy..tenkte kanskje det var en slags allergisk reaksjon, men siden du har gjort det før uten at det har skjedd kan det jo ikke være det. Da synes jeg du absolutt skal ta kontakt med de.

Burde ta kontakt med de å vise frem dette ja!!! Ser jo ikke riktig ut! Å regner med du har betalt for d....

Ser vondt ut. Jeg ville også trodd allergisk reaksjon, men med at du har gjort dette før, så vet du nok om det er hud eller reaksjon. Ville nok hørt med dem ;)
Lite vits i å bruke penger på å vokse leggene hvis de ser slik ut etterpå...

Ville så absolutt ha klaget ja! Ta deg en tur ned til dem og vis fram bena dine så dem får se ;)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Jeg var på salong og vokset leggene i går. Og våknet til dette synet her... Er ikke en person som liker å klage men hva bør jeg gjør? Klage?? Vis vedlegget 67960

Du burde klage. Jeg har vokset i flere år og aldri sett sånn ut. Men har du gjort det i Tønsberg?

Å fy..! Har dem brukt varmvoks? Er det ikke en form for forbrenning?

en digresjon, koselig st det er så mange Vestfoldinger her ;). Ser for øvrig veldig vondt ut...og ja, ta en prat med dem.

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Ja varm voks, har lurt på om det er det ja..

Huff, jeg fikk slike merker på leggene i vår, dumme meg klinte på sololje og sovnet.

Ser ut som om noen ikke sjekket tempen skikkelig, sånt er så surt når man betaler dyre dommer for å få det gjort ordentlig.

Da har jeg vært å snakket med dem. Og det er en forbrenning, de beklaget veldig og skulle sjekke tempen på voksen.

Jeg fikk gavekort på prisen av det jeg har betalt, som jeg kan bruke på evnt annen behandling. Så skulle jeg smøre med aloevera, og unngå soling de nærmeste dagene.

Da har jeg vært å snakket med dem. Og det er en forbrenning, de beklaget veldig og skulle sjekke tempen på voksen.

Jeg fikk gavekort på prisen av det jeg har betalt, som jeg kan bruke på evnt annen behandling. Så skulle jeg smøre med aloevera, og unngå soling de nærmeste dagene.

Bra det ordnet seg, men synes faktisk du burde fått pengene tilbake i tillegg til et gavekort ;)

Så bra at det ordnet seg:D

Bra det ordnet seg da. Men kanskje ikke dra dit igjen hvis du skal ha braziliansk i allefall:-)

Jeg fikk noe lignende en gang når jeg tok brasiliansk hos en lærling.. Så når jeg snakket med ei på en annen hudpleie sa hun at det kunne være enten for varm voks eller at hun ikke har dratt av i den retningen hun skal.. det går jo også ann å få blåmerker viss de ikke gjør det skikkelig :/

Back
Topp