Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å fy da! Har du vokset leggene før? Ville nok tatt en prat med de ja.
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har vokste flere ganger før, og aldri opplevd dette før. Er sånn på begge beina, litt foran, men mest bak. Ser nesten ut som det er hud som er revet bort...
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Du burde klage. Jeg har vokset i flere år og aldri sett sånn ut. Men har du gjort det i Tønsberg?Jeg var på salong og vokset leggene i går. Og våknet til dette synet her... Er ikke en person som liker å klage men hva bør jeg gjør? Klage?? Vis vedlegget 67960
StokkeDu burde klage. Jeg har vokset i flere år og aldri sett sånn ut. Men har du gjort det i Tønsberg?
Ja varm voks, har lurt på om det er det ja..Å fy..! Har dem brukt varmvoks? Er det ikke en form for forbrenning?
Huff, jeg fikk slike merker på leggene i vår, dumme meg klinte på sololje og sovnet.Ja varm voks, har lurt på om det er det ja..
Da har jeg vært å snakket med dem. Og det er en forbrenning, de beklaget veldig og skulle sjekke tempen på voksen.
Jeg fikk gavekort på prisen av det jeg har betalt, som jeg kan bruke på evnt annen behandling. Så skulle jeg smøre med aloevera, og unngå soling de nærmeste dagene.