Klage på støy

Leelu

Elsker forumet
Hvor/til hvem skal man klage på støy fra bygningsarbeidere?

De har holdt på i rundt 14 måneder med å bråke fra kl 7 på morgningen inkludert lørdagsmorgenen, de holder på til langt på kveld, som nå kl 20:45 er det sveising. Er så lei det bråket fra dem! Seriøst fra kl 7 på morgningen til 21 på kvelden er litt i overkant synes nå jeg.
Har det siste året tenkt, nå må de nesten være ferdige snart, men nei...De holder på bare meter fra vinduet mitt, titter inn gjør de av og til også, liker det ikke!

(Det var dagens frustrasjon luftet)

Dessverre for deg, så har de lov til å jobbe fra klokken 7 til klokken 23 uten at de gjør noe galt. Utrolig irriterende for de rundt men :S

Tanketrollet skrev:
Dessverre for deg, så har de lov til å jobbe fra klokken 7 til klokken 23 uten at de gjør noe galt. Utrolig irriterende for de rundt men :S

Wow, stakkars de som jobber der. Håper de jobber skift, ille nok å være i permisjon og gå hjemme å høre på det hele dagen...

Kan ikke være mye moro å jobbe i sånt bråk nei, og heller ikke for de rundt.

Vet hvor irriterende det er å høre på, noen naboer bygde på huset sommeren jeg gikk gravid, og de begynte gjerne litt før 7 også. Hvem trenger vel søvn :P

Tanketrollet skrev:
Kan ikke være mye moro å jobbe i sånt bråk nei, og heller ikke for de rundt.

Vet hvor irriterende det er å høre på, noen naboer bygde på huset sommeren jeg gikk gravid, og de begynte gjerne litt før 7 også. Hvem trenger vel søvn :P

Haha, jeg trenger søvn! men lite får jeg mellom den lille, og de som sveiser. Gubben har flere ganger hatt mordfantasier i løpet av månedene som har gått, jeg er av den litt roligere typen 

Støyen er vel ikke så mye å gjøre med, siden det er bygningsarbeid som foregår. Jeg ville ha ringt firmaet som jobber der, og spurt når de skal være ferdig med prosjektet.

Back
Topp