Klage og syte litt...huff!!!!

Sindi_82

Glad i forumet
Nå de siste dagene har bekkenløsningen blitt verre, jeg klarer ikke lenger å reise meg uten at jeg må hjelpe til med armene, har ikke sjans. Å gå trapper er ett mareritt! Hvordan skal dette gå??? Jeg har igjen enda 5 uker...[8D] Hvor går terskelen for å begynne med krykker? Hadde vært deilig med noe å støtte seg på når en går...Har prøvd fysioterapi, men det blir bare verre av det...Nå klarer jeg snart ikke snu meg i senga uten å skrike...De tre siste dagene har jeg ikke klart å gå normalt heller, må halte meg framover og dra foten etter meg. Er værst på venstre side...Jeg blir så sliten at noen kvelder når jeg har lagt meg så siler tårene, for da verker det så fælt! Jeg klarer ikke gjøre noe husarbeid lengre, Å JEG BLIR GAL! Hater å gå sånn uvirksom og føle at jeg går på stas! Huff! Men finnes det absolutt ingen smertestillende eller lindring for dette? Ikke noe kortisonsprøyte eller noe??? Noen tips? Trenger virkelig en oppmuntring nå! Har også prøvd bekkenbelte, synes bare det er plagsomt å ha på seg, tåler ikke at noe klemmer over hofta og særlig ikke blæra! 

jeg bruker krykker allerede, gjort i 4 uker nå! må også bruke armer for å reise meg, er et mareritt å snu seg i senga og gå trapper. så ser jeg har en lysende fremtid i vente frem mot termin!:) kan du gå i basseng nå? i så fall anbefaler jeg det! og krykker:)

ORIGINAL: Teddy81

huff da... Vet ikke hva du kan gjøre, men ønsker deg masse LYKKE TIL!!!!! [:)]

signerer,go bedring!

Back
Topp