klage litt

solstreif

Glad i forumet
har fått en betennelse i øre nese hals kanal så verker så i øre[:(]... og i går klarte katta vår(inne katt) å stikke på en lengere tur å ho har fortsatt ikke kommet hjem.. ho har løpetid og jeg orker ikke kattunger nå... har vært ute å leita etter ho men har ikke sett noe til ho i dag.. sukk...
heldig vis er mannen min hjemme i dag så jeg kan varme meg på han og kose[:)]få trøst når øre verker som verst[:'(]
er så lei av å bli syk... [:'(]
og i kveld skal manen min jobbe til langt ut på natt pga konsert på pizza baker resturangen hans så da må jeg vel sitte hjemme å vente på den dumme katta som ikke har vett til å komme når jeg plystrer på ho....
er så redd for at hun skal sitte fast et sted siden hun har bånd på seg(rundt halsen og magen).[&:][:(]
men men ho har sikkert bare møtt drømme prinsen[:-][:'(][>:]

Huff, ikke noe godt å være syk! Å heller ikke noe trivelig når katta blir borte.. Masse god bedring, og håper katta kommer hjem igjen snart!

Uff, så kjdelig. God bedring til deg. Håper katten kommer hjem snart. Om du ikke skal avle på katten, kan du sterilisere den innen et par uker, så er du kvitt problemet med uønskede kattunger for godt. Abortpiller har jeg hørt kan være nokså ulumske, i og med at de ikke alltid gjør jobben sin, og du kan risikere å få deformerte kattunger når det er tid for fødsel.
Vi har sterilisert vår katt, og det er veldig praktisk.

Back
Topp