Klage litt...

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Dagens klage....

Hadde besøk av noen nær familie igår, og spurte om barnet var frisk (hadde hanglet litt). Jeg sa ifra at jeg akkurat har hatt lungebetennelse, og ikke vil bli syk igjen med det samme. Neida, ungen var visst helt frisk. Under besøket hostet barnet konstant, og man så jo feberrosene...
Og idag fikk jeg vite at, joda, høy feber og voldsom hoste.

Hvorfor kan man ikke holde seg hjemme til man er frisk? :confused:
Nå bare krysser jeg fingre og tær for at jeg holder meg frisk. Ikke at en forkjølelse er så farlig, men dette var mer enn en forkjølelse.. Og jeg er akkurat på vei til å komme i form igjen, etter flere uker med lungebetennelse uten mulighet for behandling. Vil ikke bli syk igjen nå!!!!

Er det nå jeg skal proppe i meg appelsinjuice og hvitløk? :)

Uff, det var kjedelig. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor folk drar på besøk når de er syke eller har syke barn. Når vi er syke prøver vi å holde basseluskene for oss selv, og jeg er ikke så veldig keen på å overta andres basselusker heller. Ikke at man skal leve i en boble, men det går jo an å ta litt hensyn til omverdenen.

Uff, det var kjedelig. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor folk drar på besøk når de er syke eller har syke barn. Når vi er syke prøver vi å holde basseluskene for oss selv, og jeg er ikke så veldig keen på å overta andres basselusker heller. Ikke at man skal leve i en boble, men det går jo an å ta litt hensyn til omverdenen.

Helt enig!
En vanlig forkjølelse er jo ikke til å unngå, men du så på hele ungen at det var mer enn som så.
Ville jo hjem selv, det barnet. Var ikke i form.

Jeg hadde ikke tatt med meg sykt barn til en gravid.
Og holder da også barnet mitt hjemme fra skolen ved sykdom.
Blir jo aldri friske om man smitter hverandre hele tiden.

Back
Topp