Klage litt...

*Mille*

Oktober 08, Februar 12 og Oktober 15 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Oktoberskattene 2015
Det er bare 1,5 uke siden jeg måtte være hjemme med gullet pga omgangssyken. I går var det planleggingsdag og jeg måtte være hjemme med gullet. I dag har jeg blitt syk med det jeg antar er influensa også får jeg en telefon fra barnehagen om at gullet har kraftig diarè. Dette betyr at jeg må holde han hjemme i 2(!) dager ETTER siste symptom.

Føler jeg er mer borte fra jobb enn på jobb. Det er slik at jeg gruer meg til å ringe jobben for å fortelle at jeg må bli borte :(

Samboer begynte i ny jobb i går, så jeg vil ikke be han ta seg fri for sykt barn bare 1-2 dager etter første dagen... er redd jobben skal tro jeg bare skulker så mye borte som jeg er :(

usj, da. sånn er kjedelig. men har man små barn, så blir man mye borte ang sykt barn. sånn er det bare. noen må være hjemme, og det blir nå deg, og du får gjøre det beste utav dagene hjemme :D

huzky skrev:
usj, da. sånn er kjedelig. men har man små barn, så blir man mye borte ang sykt barn. sånn er det bare. noen må være hjemme, og det blir nå deg, og du får gjøre det beste utav dagene hjemme :D

Ja, du har jo rett i det. Håper vi etter dette er ferdig med sykdom ut året! *håpe håpe håpe*

Så utroli kjedlig. Men de kan ikke bli sure på deg for det. Alle kan bli syke, og man blir  ofta borte litt mere enn andre som ikke har barn.
Ønsker deg og gullet ditt en masse god bedring :)

Forstår at du tenker sånn. Men det er jo ikke noe du kan for at gutten din ble syk og du selv ikke er noe i form. Sånn er det med barn. Så er det jo rette tid for sykdom på denne tida :(

Back
Topp