klage litt :/

Finnsikkemer

Forumet er livet
veit ikke om dere fikk med dere "tante rød tråden" min for noen dager siden? blææ.. jaaa.. og i samme tråd klaga jeg over "hatt vann i øret siden lørdag" veeeeeeeell.. fortsatt "vann" i øret.. viser seg at det er ørebetennelse[&o] hadde jo kronisk ørebetennelse heeeeele bandommen/ungdomstid.. måtte gå med lue om sommern osv.. sikki opp øre, hatt dren.. bla bla bla.. og nå sitter jeg her da.. værker i hele huet.. sprenger skikkelig og jeg har ikke time før på tirsdag hos legen.. [:'(][&o][&o][&o][&o] som den pessimisten/realisten? jeg er så veit jeg at dette kommer til å bli værre. blææ..

sånn.. syte syte, syyyyyteeeeeeeeeeeeeeeee[:'(]

Uff det hørtes vondt ut. God bedring

Stakkars!! Men åssen ligger det an med tanta a?

Og du, herligheeeett så lik O er på faren sin!!

trur tanta er her for å bli.. blææææ.. føles ihvertfall sånn! hehehehe.. ja.. O. er meget lik C.[8D] føler at jeg har gått å skriki på jobben idag. helt tett.. hører nesten ikkeno på ene øre[&o] åjaaa.. lenge til tirdagen[:'(][:'(]

huff... er nesten som å lese om meg selv, bortsett fra at ungdomsåra gikk ganske greit med mine ører... står på venteliste for operasjon noe jeg har gjort i ovet ett år nå!!! skulle vært operert i mars i fjor, men suprise... ingen operasjon ennå nei...[>:][>:] sliter mye, men får jo aldri kommet meg til legen. baaah[:'(]

ORIGINAL: chicka mom

huff... er nesten som å lese om meg selv, bortsett fra at ungdomsåra gikk ganske greit med mine ører... står på venteliste for operasjon noe jeg har gjort i ovet ett år nå!!! skulle vært operert i mars i fjor, men suprise... ingen operasjon ennå nei...[>:][>:] sliter mye, men får jo aldri kommet meg til legen. baaah[:'(]

ikke no stas å være "ørebarn" blæææææ.. [:'(][:'(]

Kan du ikke få akutt-time hos legen din? Er jo fare for at det sprekker igjen, og det er jo skadelig for hørselen om du går for lenge [&:]
Eldstegutten min var også ørebarn, men har vokst det av seg nå da. Var på sykehuset og fikk dren flere ganger, og var bare en måned da trommehinnene sprakk første gang [:(] Han hadde kolikk da, så vi skjønte ikke at det var mer han skrek for [:(]
Men har iallfall lært at det er viktig å komme seg til legen fort.
Evt ta en tur på legevakta, for det tar jo litt tid før penicillinen begynner å virke også, og det er LENGE til tirsdag [&:]

Back
Topp