Klage klage syte:(

Mammatil4skatter

Betatt av forumet
årh føler meg helt dum som klager når jeg har sett hvor mye trist svangerskapet har endt for noen, samtidig så klarer jeg ikke laver og syte! Nå er jeg så lei av og gå rundt og være kvalm og ikke ha lyst på noe, går på kvalmestillende så har riktig nok bare spydd en gang! Men til gjengjeld så sliter jeg med migrene anfall hvert svangerskap, det slår aldri feil, får det ved hver graviditet! Så idag har jeg lagt med synsforstyrrelser og en helt jævlig hodepine, normalt pleier jeg spy også men slapp unna idag, det er nå andre anfallet på 1,5 uke så håper ikke det er starten på hyppige anfall, får ikke medisin heller da de er for sterke! Har 3 barn i alderen 11 Mnd, 5 år, 7 år! Kan jeg spørre om noen av dere har fått avsmak på masse mat? Og snop og brus!? Takler bare ikke enkelte ting lengre! Bestilte peppes idag og men nei ble mer kvalm av den så måtte la vær

Åh ❤ Kan ikke annet enn å gi deg sympati! Klart man har lov å klage når det står på som verst. Er du like plaga hele svangerskapet eller pleier det bare være i starten?

Åh takk ❤️Jeg er like plaget hele svangerskapet dessverre :( og det er noe av det værste jeg vet! Hatt det i alle tre tidligere graviditer og ammeperiode, etter ammeslutt har det gitt seg! E hormonelt, så har bestemt meg for å ikke amme denne gang, det vil bare gjøre meg syk! Orker ikke det

Huff! Når ammingen fører til så store plager skjønner jeg at du heller velger å la være. Værre for barnet å ha ei mamma som har fryktelige plager tenker jeg :) Ønsker deg alt godt - kan jo håpe på at akkurat dette svangerskapet skåner deg litt mer!

Er det noen plass du virkelig har lov å klage over dette, så må det jo være her!:) Høres helt forferdelig ut. Skjønner godt at du ikke vil amme når du blir så dårlig av det. Da har du allerede vært gjennom et langt svangerskap hvor du ikke har hatt noe valg. Et svangerskap er jo alt for langt selv når man har få eller moderate plager. Varme sympati tanker!:)

Jeg har det ganske likt med tanke på mat. Absolutt ingenting frister og jeg blir kvalm av alt. Stakkars mannen foreslår og foreslår ting vi kan ha til middag og jeg rynker på nesen til alt. Han dro å kjøpte med hamburger fordi det var det eneste jeg ville ha, men når jeg fikk den så klarte jeg ta to tygger så ble jeg kvalm. Jeg spyr heller ikke, går bare rundt å er kvalm og uggen hele tiden. Skulle nesten ønske jeg klarte å kaste opp bare en gang ihvertfall, for å "lette på trykket" litt...

Kjenner til frustrasjonen din, helt forferdelig å være konstant kvalm og uvel.. Er rimelig lei selv, samtidig som jeg har veldig dårlig samvittighet overfor storebror..:(

Back
Topp