Klage, klage, klage!!!!

*lilletrille *

Gift med forumet
Ja idag er det skikkelig synd på meg!!!!! Måtte trekke ei tann igår, visdommen var det blitt hull i (...), og den verkte noko vanvittig!!!! Greitt nok det..., hadde eg kunna komt heim til min kjære og fått trøst der. Men det kan eg ikkje, for han ligger med DEN influensaen! Nesten 40 i feber, vond hals og vondt overalt egentlig...  [X(] stakkars! Så då går eg har som ei anna sjukesøster, men dundrande verk etter å ha trukke ei tann! [:o] Så tenkte eg kunne skrive et innlegg her og få litt trøst her inne.... [&o]
Håper berre Elisabeth og eg ikkje får influensa.... har sendt pappaen på eige rom i kjellaren!

off[:o] god bedring til deg og pappaen[:)] håper ikke gullet ditt blir smittet! *trøste klem*

Huff, det hørtes ikke mye gøy ut!![:'(] Sender mange godbedringklemmer[:D]

god bedring[:)]

Takk jenter! Det hjelper! [:D]
Siste oppdatering. For andre gang i Elisabeth sitt liv har eg og ho fulgt pappaen på legevakta! Sist med eit flott-bitt, denne gangen fekk han pencillin og beskjed om at han var veeeeldig smittsom! Så det blir kjellaren på han i natt også! Og Elisabeth får ikkje komme nær han, sjøl kor lyst ho har.... Diagnosen var akutt tonsillitt... (ikkje spør ka det er!), og sjukemelding. Men ka hjelper det! Han begynte ferien sin igår! Og det med 40 i feber... Nokon som veit om han kanskje kan få ferien igjen sidan han fekk sjukemelding?

ORIGINAL: lilletrille

Nokon som veit om han kanskje kan få ferien igjen sidan han fekk sjukemelding?

om æ ikke tar feil no så kan han ta ferien ætter at sykmeldinga e færdi..(tips: ring trygdekontoret i mårrå å hør,sånn at dåkk e på den sikre sia..)

ønske dæ å kall'n GOD BEDRING..........

Siste oppdatering. For andre gang i Elisabeth sitt liv har eg og ho fulgt pappaen på legevakta! Sist med eit flott-bitt, denne gangen fekk han pencillin og beskjed om at han var veeeeldig smittsom! Så det blir kjellaren på han i natt også! Og Elisabeth får ikkje komme nær han, sjøl kor lyst ho har.... Diagnosen var akutt tonsillitt... (ikkje spør ka det er!), og sjukemelding. Men ka hjelper det! Han begynte ferien sin igår! Og det med 40 i feber... Nokon som veit om han kanskje kan få ferien igjen sidan han fekk sjukemelding?

Ja når man er sykemeldt i ferien har man rett på å få de antall dagene igjen i ferie.[:)]

Huff - det var kjedelige greier..

Ville berre ønske god bedring til tannverk-tanna og til pappa'n til Elisabeth.[:D]

Back
Topp