Da er jeg 34+5.Kjenner jeg begynner og bli klar nå.Har det varmt og det er vanskelig og få sove.Hovne fingre og ben,finner ingen sko som passer lengre...Hvordan går det med dere da i sommervarmen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff forstår deg så godt.Er godt med sol og varme,men når det blir for varmt blir det bare tungt.Ikke lenge igjenn nå,snart har du babyn din i armene dine37+3 her ! Så klar at jeg snart legger meg ned å griner! Det er FOR varmt og tungt!!!
Huff forstår deg så godt.Er godt med sol og varme,men når det blir for varmt blir det bare tungt.Ikke lenge igjenn nå,snart har du babyn din i armene dine![]()
Hehe godt og høre at det ikke bare er jeg som sliter i varmenJeg er IKKE gravid, og jeg sliter i varmen, og jeg syter... mye!!! Så hvordan dere gravide klarer dere når fatter jeg ikke! Dere har all min sympati!
Hehe jeg må ut på byen og finne meg nye sko.Ikke noe som passer mine hovne føtter.Gleder meg veldig til jeg er ferdig,men blir samtidig litt rartDere har min fulle sympati! Jeg var diger og plaget på denne tiden i fjor (selv om jeg var heldig og fikk en ganske kjølig sommer), og hadde masssssse vann i kroppen. Kjøpte meg sandaler med borrelås på alle kanter som jeg bodde i fra juni til jeg fødte i september (og litt til). Det var de eneste skoene jeg fikk på
MEN tro det eller ei, i år tenker jeg på sommeren i fjor med massevis av følelser og savner alle forventninger og alt jeg gledet meg til! Babyen min er ikke særlig baby-aktig lenger, og selv om det er gøy og spennende å se at han vokser så går det så fort at det er til å grine av. Dere har magiske tider i vente! (og veldig mye grining og slitsomme dager og netter, men de glemmer man jo fort)
Oi!Her var det 27 grader i skyggen og 29 i sola.Og det var varmt nok for megDet var 29 grader på rommet mitt når jeg våknet i dag. Og 32 i skyggen på verandaen...
Da ble jeg litt sånn:
Vis vedlegget 188230
Takk takkJeg har 3 sommerbarn. Du har min største medfølelse.
34+3 og har det akkurat slik som deg! Skal heldigvis til jm om tre dager så kan hun få se de stakkars hovne føttene mine...Da er jeg 34+5.Kjenner jeg begynner og bli klar nå.Har det varmt og det er vanskelig og få sove.Hovne fingre og ben,finner ingen sko som passer lengre...Hvordan går det med dere da i sommervarmen?
Jeg snakket med min lege om at jeg var så plaget med vonde hender og føtter på grunn av vann i kroppen.Det eneste hun gjorde var og sjekke om jeg hadde protein i urin(for og utelukke svangerskapsdiabetes)Ble litt frustrert fordi jeg får så vondt når det blir varmt ute...34+3 og har det akkurat slik som deg! Skal heldigvis til jm om tre dager så kan hun få se de stakkars hovne føttene mine...
Har alltid slitt ekstremt med varme, og det er ikke akkurat bedre nåI dag er føttene værre enn noen sinne i svangerskapet så langt.
Jeg snakket med min lege om at jeg var så plaget med vonde hender og føtter på grunn av vann i kroppen.Det eneste hun gjorde var og sjekke om jeg hadde protein i urin(for og utelukke svangerskapsdiabetes)Ble litt frustrert fordi jeg får så vondt når det blir varmt ute...