kl 22. skriker hun til.. hver kveld

Mrs happy

Forelsket i forumet
♡ Maibarna ♡
siste uka (- julaften faktisk) har hun nesten på slaget kl. 22 begynt med en "skrikeøkt".
vart alt fra 10min - 4timer. varierende intesitet. og ikke i strekk. roer seg i perioder for å ta puppen. Men that's it. uansett hva annet enn gjør er det bare hyyyl.
får jo så vondt av henne, og kan ikke skjønne hva det er.
trodde i starten det var noe jeg kunne ha spist, men når det er gjentakende hver kveld nesten på slaget 22, så kan det ikke være det.
- mistenker ikke kolikk da hun tar pauser, og varigheten ikke er lenge nok.

andre som har opplevd linkende, eller forslag på hva dette kan være?

mi begynner kl 0900 hver morgen... men det er magen! men samme tid hver morgen....:-S

min griner mer hver ettermiddag og kveld. dette ser jeg på som ganske normalt. Her er det ofte trøtt etter dagen, og mindre melk i puppene på den tiden av dagen antagelig.

Men å våkne med et skrik er vel ganske vanlig, men at hun holder det gående tyder jo nesten på noe vondt da.. Kanskje har hun hatt lang soveøkt da og er veldig sulten og kan ikke få maten fort nok?

Eller spiser du noe til kvelds som hun ikke tåler?

det er jo ganske vanligt at de er trøtt og litt mer sulten på kvelden... er du sikker på at du har nok melk, eller at hun får i seg nok? Her har det nemligt vært helt likt - og nå får hun en flakse med MME når kvelden kommer og da er hun rolig og sover godt hele natten.

ORIGINAL: Soul

det er jo ganske vanligt at de er trøtt og litt mer sulten på kvelden... er du sikker på at du har nok melk, eller at hun får i seg nok? Her har det nemligt vært helt likt - og nå får hun en flakse med MME når kvelden kommer og da er hun rolig og sover godt hele natten.

Dette er ganske vanlig, så jeg stemmer i. Du burde prøve å gi litt erstatning på kvelden og se om det har noen effekt.

her har det nå vært mye skriking og sutring på ettermiddagene og kveldene nå i jula, men jeg tror det er pga at han er litt forkjøla og at vi har vært mye på besøk nå de her juledagene, det er mye folk, mange som skal holde, mye prating og veldig masse inntrykk for en som er helt ny i verden, det blir da også mye smålurer og sånn i steden for soving i flere timer i strekk...
at han rett og slett skriker og sutrer fordi han er sliten og innimellom overtrøtt

- kan ikke være kveldsmaten da jeg har spist ulikt hver dag.
har selv vært inne på tanken at jeg kan ha lite melk, men har egentlig slått den fra meg da hun reagerer likt enten jeg har "middels" med melk, eller "sprengt" pupp.
er ganske overbevist at jeg har mer enn nok melk da hun la på seg over 700g på 2 uker :)
kan være noe magevondter. bare vært litt snålt at det kommer på klokken, uavhengig av hva som har skjedd på dagen.
men men :) er vel bare å ta en kveld av gangen.

Men dere som skriver, at hun kanskje ikke har nok melk. Dette er jo bare på kvelden virker det som, og etter en soveøkt. Og da er det etter min mening ikke noe som tyder på lite melk. Det vil ikke si at man har FOR lite melk om man har mindre melk på kvelden heller. Det betyr bare at man trenger å amme oftere på kvelden. Dette er helt vanlig. Noe annet ville nesten vært unormalt. Ikke nødvendig med morsmelkerstatning for det om skulle jeg tro. Da ville jo nesten alle trenge morsmelkerstatning.

Jeg har fått høre at man har litt tynnere melk om kvelden, så kanskje det er grunnen til gråtinga?
Lille her gråter også på kvelden.. Starter mellom 22 og 23 og kan vare helt til kl 02.. Har prøvd å gitt mme en kveld, men han var heller ikke interessert i det.. Så ikke vet jeg hva som er galt.. Håper det går over snart.

har hatt et par flotte uker nå :) - bare begynt å legge henne i god tid FØR kl. 22. og tro det eller ei så har det funka :)
- i tillegg til kiropraktorbehanding som har resultert til at hun stort sett får ut luften veldig greit. så mye mindre magevondt :)
Så krysser fingrene for at det fortsetter slik. :)

Sånn hadde vi å det. Startet med å gi mme 80ml om kvelden. Funker som gull[:)]

Back
Topp