kl 0500 WHAT??

2.Gangsmamma

Glad i forumet
oh my god, poden har begynt å våkne kl 0500- og da er det absolutt ikke natt lenger. oh my,,,,, håper inderlig ikke detta har blitt noen vane han har tenkt å fortsette med fremover.

mannen min kommer hjem idag så begynner å se en liten lysning til litt søvn faktisk [:D] men skal glede meg nå da, kristian valen show idag, snuppa skal til svigers og mamma kommer for å sitte med olav her.

og i morgen skal olav til mamma og være over til lørdag for jeg skal faktisk ut å feste. meldt meg inn i bygdas teater gruppe, var med i holmestrand sin før men siden vi flyttet er det litt langt å kjøre 20 min en vei for å komme på øvelser. [:D]

Har samme problemet. Har våkna kl 0500 i over en uke nå!!! :(

Er det noe som ligger i lufta kanskje?

Vi hadde også morgen kl 0500 over en lang periode, men jeg var sta som et esel, hun kom ALDRI opp av senga før 0700. Det funka for nå er det ikke morra før et sted mellom syv og åtte her [:)]

Her er det morning 5.30;(( kunne jort mye for å sove fram til 7.00!!

Oi tidlig.... her har jeg akkurat sendt mellomste til skolen og snuppa sover enda og regner med hun sover en time til[:)]

det ordner seg vel til slutt igjen, men aaaaltfor tidlig . hehe.. men får gjort mye før det egentlig er morgen da, vasket og hengt opp klær, vasket gulver, tatt badet, laget salat til vennninne treff med barn idag og måket gårdsplassen, må nok snart ut igjen. aff den snøen altså.

men ha en fiiin dag jenter og takk takk jeg skal stor kose meg på show idag :-)

05.00??? Da har jeg ALDRI stått opp...heldigvis!?! [&:]

Hun våkner jo for mat i ca 7 tiden, men legger henne alltid igjen. Ikke alltid hun sovner med en gang, men da ligger hun å prater en stund, og når det blir litt sutring gir jeg sutten, og hun sovner alltid til slutt!! Men så legger hun seg ikke før 20, og har nattmat i 02 tiden, så skulle vel bare mangle [;)] Har bestemt meg for at det er 12 timer i senga UANSETT!!

her er det morran klokka 05.30 og da har vi 2timer uten soving på natta oxo

Føler med deg.. I dag var morgenfuglen min våken og klar for dagen kl 04.50. Jeg holdt på å DØ! [:D][8D][&:]

Men han var strålende fornøyd... høhø

ORIGINAL: *Starwish*

Føler med deg.. I dag var morgenfuglen min våken og klar for dagen kl 04.50. Jeg holdt på å DØ! [:D][8D][&:]

Men han var strålende fornøyd... høhø

å herregud..! før kl fem?? da hadde jeg nekta plenty, hehe.. tatt puta over hode sovet videre!! her pleier han å våkne i 4-5-6 tiden, men det er for mat også sover han videre..![:)] jeg syns jo å stå opp kl 7 også er for tidelig jeg da.. hehe.. men der må jeg gi meg vist..

Huff... forferdelig... meeeen jeg kan trøste deg med at den eller de periodene storesøster gjorde det, så gikk det over igjen.. var perioder bare over noen uker..

Back
Topp