kl 05.50 i morgen tidelig

LOMO*4

Glad i forumet
så e e begynt på husmorferie ...skal te østerike på karnevall feiring ...og kommer hjem på torsdag ...glede meg og feire i kveld med ei pils juhu

Høres fantastisk moro ut [:D]

Kos deg skikkelig!! Hva skal du kle deg ut som?[:D]

Riktig god tur [:D]

Kos deg på tur[:D]
Ikke misunnelig altså[8D]

me alle går liksom like. me e 5 husmødre men me går ca 10 stk norske i karnevall toget ...stikkordet er se telemark ski aktig ut[:D] , alle skal gå i gensere som ser ut som mariusgenser og lue med norsk flagg noen har ski på bena og vi deler smaksprøver av norsk røykelaks (smisk smisk stem på oss liksom ) for 3 år siden jeg var med sist så var vi kledd som fantastiske vikingdamer og kom på 4 plass og vant 100 auro[:D]

men er kunn med for gøy og festen sin del og litt fjellhytteturer , karnevall i østerike er store ting i desse dager , søsteren min er gift med en østeriker så de har hus i hjem byen hans...glede meg og sitter med ei pils og er veldig reisesyk nå[:D]

mammen min skal hjelpe til med ungene så slipper gubben å ha alle 4 alene , verst er jo om morgenen når han skal på jobb, så de to elste skal ligge hos mormoren sin denne uken og i morgen tar hun alle 4 så gubben kan gå i 30 års dag og få littt fri...han har jo hatt noen tøffe uker han stakkars mens eg har vert sykemeldt

Guuuu... det høres bareknall ut!! [:)]

Og mammen din er jo super-mormor da!! [:)] Kos deg STORT

Nå er du vell i skikkelig afterski stemning!!! KOOOOOOS deg!!!!!!!!!!![:D][:D][:D]

Back
Topp