Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Trur ikkje da e nåken fare om du berre klør inne eine håndflaten.
Hadde du klødd heilt ekstremt i begge håndflater og evt under føttene, så går alarmen.
Dette tyde på svangerskapsklør, men kan og v symptomer på ein lidelse eg ikkje huske navnet på, så kan v veldig farlig for babyen.(men denne dukke stort sett opp i 3.trimester) Veit da blei linka til inne på september2014, i ein tråd om svangerskapskløe, ta ein titt der
Krysse fingrane for at da ikkje e nåke fare på ferde
Jeg klør også generelt på hele kroppen, men spesielt på magen. Jeg snakkte med legen min om det og hun sa at kløe i hender og under føtter kunne være tegn på svangerskapsforgiftning, men det skjer isåfall senere i svangerskapet. Tror ikke du trenger å bekymre deg kløe ellers er visst veldig vanlig når en er gravid.
Jeg klødde sånn sist at jeg ble sendt til hudlege hadde litt utslett også. Fikk en salve der som hjalp+ allergipiller. I den forbindelse mener jeg å huske at man ikke skulle bruke eurax når man er gravid. Hadde ikke brydd meg om kløe i en hånd. Svangerskapskløe kommer senere har lest.