Klør som en gal!!!!

Prøvere

Betatt av forumet
Siste uken har kløen komt for fullt...Armer, inni hendene, under føttene og på leggene...får sove kanskje en time per natt, så nå er jeg sliten :confused: skal på kontroll på tirsdag, så tenkte å vente til da og spørre om det er noe jeg kan gjøre, men blir natten i natt like blodig som den var til i dag, tror jeg jeg må få noe som kanskje kan lindre litt mer enn bodylotion/olje/xylocain/aloe vera/kald klut....noen som har det likedan? råd??

Tror ikke du skal vente til tirsdag ned dette her. Ekstrem kløe i hender og føtter kan være tegn på noe mer alvorlig og da er det bedre å få det sjekket så fort som mulig.

Kløe i hondflate og under føtter tyder på noe gale i leveren din. Råde deg til å kontakte legevakten umiddelbart siden det kan skade barnet ditt også. !

Kom deg t lege i måro, for svangerskapskløe kan v farlig, spesielt om du klør under føttna og inni nevane...

Jeg ville ha kontaktet legen med en gang. Mye kløe i håndflatene og under bena ol kan være symptomer på svangerskapsforgiftning hvis jeg ikke husker helt feil.

Ring lege/legevakt med en gang :) slik kløe kan være farlig.

Korleis går da med deg?
Har du komt deg t legen og fått hjelp?

Håper alt går bra med deg.
Håper vi ikke skremte deg i natt.
Lykke til på sykehuset :)

Lykke til! :-)

Tusen takk for omtenksomheten! Fantastiske jenter er dere :notworthy Liten oppdatering herifra...Det viste seg å være svangerskapskløe og begynnende svangerskapsforgiftning...tok flere prøver idag, og må tilbake imorgen tidlig for enda flere. Fikk masse forskjellig medisin som skal prøvest først, og viss alt går greit blir jeg satt i gang i uke 38.

Tusen takk for omtenksomheten! Fantastiske jenter er dere :notworthy Liten oppdatering herifra...Det viste seg å være svangerskapskløe og begynnende svangerskapsforgiftning...tok flere prøver idag, og må tilbake imorgen tidlig for enda flere. Fikk masse forskjellig medisin som skal prøvest først, og viss alt går greit blir jeg satt i gang i uke 38.
Oi! Godt du kom deg på sykehuset så det ble oppdaget og du får oppfølging! Får håpe medisinene hjelper.

Back
Topp