*klør seg i hodet*

Pinkie^pie

Glad i forumet
3 tester har slått ut svakt positiv, igår tok jeg en til bare for å se om den blir sterkere eller hva men neida, da er den helt blank gidt men streken kommer svakt igjen etter 10min.

Imorgen har jeg IKM men, jeg har jo alle samme tegnene som jeg hadde forgje svangerskap men da slo faktisk ikke testen ut før jeg var 7uker på vei.

Flere som har det sånn? emoticon
 
Hmm, kan jo være for at det er såpass tidlig enda? Får håper du får to tydelige streker snart.:)
 

Noen får jo ikke så mye HCG i urinen før de er langt på vei selv om de har HCG i kroppen.

Test igjen om minst 48 timer med morgenurin :) LYKKE TIL!

 
Skriver for å se svar..
Det høres jo litt merkelig ut da! Men siden  du testet positivt så sent sist så kan det jo godt hende det er likt nå. Tror jeg bare hadde tatt det med ro en stund jeg.
Er du usikker så ville jeg ha kontaktet lege og mast meg til hcg blodprøver!
Btw, jeg tror du er gravid jeg :-)
 
Hmmm... Tok en test idag, men den er blendahvitt helt til du vipper den litt da ser du en svak strek emoticon
Kunne den ikke bare slått sikkelig ut, og nærmest lyst: DU ER GRAVID!!! emoticon
Hehe vært så mye lettere da..
Men jeg er nåkk gravid, men jeg vil ikke oppfatte dette før den slår sikkelig ut.
Så får e bare vente til helga da, kanskje den da endelig gir bedre svar! emoticon
 
Det var slike tester jeg også hadde. Jeg kunne bare så vidt ane en strek om jeg så på testen i riktig vinkel, og så ble den sterkere etter 8 til 10 minutter.
Jeg tok en digital test etter et par dager jeg, for den gir nå ingen tvil om resultatet :)
 
Pinkie^pie skrev:
Hmmm... Tok en test idag, men den er blendahvitt helt til du vipper den litt da ser du en svak strek emoticon
Kunne den ikke bare slått sikkelig ut, og nærmest lyst: DU ER GRAVID!!! emoticon
Hehe vært så mye lettere da..
Men jeg er nåkk gravid, men jeg vil ikke oppfatte dette før den slår sikkelig ut.
Så får e bare vente til helga da, kanskje den da endelig gir bedre svar! emoticon

Kjøp en digital test! emoticon
 
hei. Til meg så tok jeg to tester og de viste bare en svak strek. så test nr 3 tok jeg digital..å da fikk jeg d svaret jeg ville :)
 
Ja sånne uke indikator greier dere meiner?
Kanskje jeg ikke har sovet lenge nåkk for å ta den på morgen urin..?
Er ca 6-7timer
 
har ikke opplevd det selv men strekene har vært svake fram til ikm også blitt sterkere og sterkere etter ikm. Jeg ville kanskje tatt en blodprøve hos legen for å målt hcg jeg om jeg var i tvil:)
 
Back
Topp