Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Gullet kommer i juni
ORIGINAL: ~Trine~
Snakket med de nå. De ba meg skrive ned dette: Gallesyre og Alap, Gtalp total bilirubin.
Fikk beskjed om å møte fastende på mandag for å ta gallesyreprøver og noe mer.
[&:]
Åssn tar man gallesyreprøve da??? med gastroskopi?? Skal til fatlegen min da!
skulle du møte på sykehuset, eller hos fastlegen din?? HATER å ringe for sånne små ting.. jeg er vel ei som tenker: Det er ikke så farlig osv[&:]
ORIGINAL: chuki
Ved kløe i tredje trimester skal man kontakte lege. Kan være uttrykk for sykdom i galleveier og lever. Og innebærer at galle hoper seg opp i leveren pga trange galleganger.
Symptomet er kløe, og kan også ha gulsot.
Kløen er gjerne lokalisert til håndflater og fotsåler, og er mest plagsom om natten. Tilstanden oppstår som oftest i løpet av tredje trimester. Det er ufarlig for deg, men kan føre til fortidlig fødsel, og i aller aller værste fall kan det være så farlig for babyen at den ikke greier seg. Men det er som sagt i de aller mest ekstreme tilfellene.
Ta kontakt med føden, og få sjekket det opp.
TULLER DU[8|][:-]
Har jeg ikke fått noe beskjed om eller hørt noe om.. jeg klør som f på leggene og litt på magen og i bakhodet..
ORIGINAL: lilli88
Søk på svangerskapskløe på google. les om det der.. Var til legen på fredag, fikk tabletter og salve for kløa. tok galleprøve, får svar på mandag. Litt nervøs. Av 1000 kvinner får 700 for tidlig fødsel.
skal ringe legen på mandag og be om time for å få det sjekket.. hvor fortidlig fødsel er det snakk om?[&:]