Klør overalt!

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Nå de siste ukene har kløingen virkelig begynt og gå meg på nervene! Er verst på ryggen, slutter liksom aldri og klø og er uansett hva jeg har på meg! Ikke kan det være vaskemiddel heller, for jeg bruker bare sensitiv! Hva kan det være, noen som har en ide??

Jeg klødde sånn sist,men har ikke begynt enda. Magen skjønner jeg jo for der strekkes huden. Men ryggen er jo litt merkelig. Men jeg klødde overalt jeg også. Kanskje hormoner?
Kan jo også være svangerskapskløe selvfølgelig og det er jo ikke så bra,men jeg hadde ikke det selv om jeg klødde meg gal

Du bør ta det opp med lege/jm og få sjekket om det kan være svangerskapskløe.

Kanskje litt dumt spørsmål, men hva er egentlig svangerskapekløe, går det å gjøre noe med det? :)

Vanlig svangerskapskløe er det bare å smøre i vei for å unngå å klø. Men det er noe med leverpåvirkning hvis det er alvorlig.. hmm

Ååh, ja da skal jeg ta det opp med jordmor på neste time, bare 11 dager igjen så.

Jeg klør som f på rompa,lårene og ryggen!Smører meg med aurax når det blir som værst.

I første svangerskap så sto jeg med en gammel sløv brød kniv med masse tagger og dro den over ryggen.... første gangen trodde gubben jeg gikk i søvne,men så ble han vant til å se meg stående slik i en krok å klø ;) Ha ha det var tider,men holdt på å bli sprø...

Jeg har det akkurat slik, spes om kvelden, utrolig irriterende. Hadde det tidligere også, tror ikke det er noe farlig.

Jeg klør som f på rompa,lårene og ryggen!Smører meg med aurax når det blir som værst.

I første svangerskap så sto jeg med en gammel sløv brød kniv med masse tagger og dro den over ryggen.... første gangen trodde gubben jeg gikk i søvne,men så ble han vant til å se meg stående slik i en krok å klø ;) Ha ha det var tider,men holdt på å bli sprø...

He he. Jeg bruker hårbørsten når det blir for ille ;)

Back
Topp