Klør meg til blods!

ariana1983

Glad i forumet
Jeg klør og klør over hele kroppen, verst på magen, hodebunnen, anklene og ryggen.
Pratet akkurat med søsteren min som måtte få ut tvillingene sine flere uker for tidlig pga kløe med forhøynet leververdier eller noe. Hun ville ha sjekket det med en gang sa hun.
Har fått veldig tørr hud i det siste så det kan jo være det, men tenkte også på svangerskapskløe.

Kan jeg vente til mandag med å ringe legen eller ville dere ha ringt føden med en gang? Hater å ringe i det hele tatt, hva sier man liksom?

det ville jeg ha fått undersøkt ihvertfall!!! Jeg kan ikke noe om svangerskapskløe men har hørt det ikke er helt bra!!! Og det høres jo ut som om du har det for man skal jo ikke klø seg ihjel av bare tørr hud!!! Masse lykke til og god bedring ihverfall.. huff høres ikke noe godt ut

Takk for svar [:)]
Føden ville ha meg opp dit med en gang for å ta en blodprøve, det kunne være graviditetsbetinget intrahepatisk kolestase - noe som ikke er farlig for meg men i verste fall dødelig for barnet i magen.
Kjenner jeg er superstressa nå, men prøver å tenke positivt!

Det går sikkert fint, bra å få sjekka det iallefall [:)] De fleste som har svangerskapskløe sliter bare med selveste kløen. Og der finnes det mange hjelpemidler.

Huff, hørtes ekkelt ut. Håper det går bra, og vi gleder oss til oppdatering[:)]

Back
Topp