Klør i fingrene!

Blitz

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Er det bare meg, eller begynner det å klø i fingrene etter å begynne å ordne til babyen? :)

Har så lyst å vaske klær/sengesett osv, kjøpe inn resten vi mangler og montere opp diverse (vugge, leikegrind).
Men synes det er alt for tidlig enda?? (Termin slutten av august).
I tillegg til man er nettopp blitt 100% sykmeldt pga kraftig bekkenløsning hjelper ikke på babytankene! Haha :)

Har vært sykemeldt ei stund nå så har allerede gjort masse :p klarte ikke dy meg til slutt!

Skal begynne pakke fødebagen imorra hvis sønnen er frisk og skal i bhg. Var på sykehuset på kontroll på fredag og de ordla seg slik at jeg følte jeg burde ha ting på plass. F.eks. når jeg satt med ctg sa jordmor at hun skulle vise den til legen så fikk vi se "hvis jeg fikk lov til å gå" og måtte tilbake neste mandag til fostermedisinsk lege. Så igår handlet jeg på IKEA på nett fordi storebror skal ha ny seng slik at lillesøster har noe sted å sove. Ska også vaske trekket til bilstolen som stått i boden i 1 år og liggedelen til emmaljunga vognen. Er ikke sånn at det det klør så masse i fingrene men føles jo greit å ha noen ting på plass hvis jeg plutselig skulle bli lagt inn..!

Har selv termin 3. August, og føler egentlig jo mer som kommer på plass, jo bedre :) Eneste jeg tenker å utsette er å legge på sengesett, men tenker å vaske det før jeg har to uker igjen til termin hvertfall så er det klart :) Ellers venter vi med å sette bilstolen i til rundt samme tid tenker jeg :) Utenom så gjør jeg mest mulig, men har fremdeles ting igjen å gjøre og kommer nok ikke til å kjede meg akkurat :D

Jeg klør, men får ikke gjort noe før badet er bygd om og kjøkkenet endret. Så, her står alt hulter til bulter, innpakket og med prislapper osv på fremdeles:p Gleder meg som en unge til å gjøre klar stelleplass, seng, vaske klær osv:D

Det klør såå masse, men får ikke gjort noe særlig før alt er på plass i nyleiligheta.. Må få kjøpt noe hyller, skap osv så jeg får rydda vekk ting, føler det er så mye kaos.. Gleder meg veldig til alt er på plass så jeg kan vaske babyklær!!

Har vært mye plaget og syk, så har begynt i det små. Er snart ferdig med handlelista. Begynt å vaske litt kluter og sortert babytøy. Har nok opp til str 68.. Seng på tur i posten, skal bestille stellebord og babycall på tirsdag. Har begynt å kjøpe inn til fødebag også. Føler jeg må gjøre klart mens jeg klarer. Har knapt overskudd til å vaske mine egne klær, og det blir nok ikke noe lettere med ukene som kommer :P

Skal vaske klær neste uke tenkte jeg. Rer opp seng/vogn i uke 36/37. Pakker fødebag da også, og plasserer basen i bilen :)
Det kløøør i fingrene ja! Samtidig så går ukene så fort nå!

Vi flytter idag, så har liksom ikke fått gjort noen ting... Når stua/kjøkkenet er ferdig malt, har jeg litt bedre tid og skal gjøre klart litt etter litt!

Her er alt klart da jeg har vært sykmeldt siden februar :o klarte ikke vente mer! Men må begynner jeg å bli utålmodig :)

Har vasket 1 maskin med litt laken, madrasstrekk etc, men stresser ikke...jobber ennå (34+5 i dag), så d er sikkert derfor, vedder på at alt hadde vært klart om jeg gikk hjemme:p Tenker at d kommer til å gå kjapt med vasking og klargjøring så fort permisjonen starter;) Skal sies at alt er kjøpt inn da, og de store tingene er montert, så sånn ser er man vel godt i gang likevel, hehe!

Takk for innspill alle sammen :)
Idag kom skattepengene! :) så da blir det shopping denne uka, sann vi er ferdig med den biten :) så blir det nok vasking av klær å slikt i juli! :)
Blir sikkert kjekt for den kommende storebror å se at ting begynner å komme på plass, er ikke bare vi foreldre som må venne seg til en liten en til :)

Klør voldsomt i fingrene her.Skal begynne og male rommet i helga og har handlet inn stellebord,bilstol og litt klær og utstyr til babyn.Har ikke termin før i slutten av august,men er godt og være ferdi før den tid.Så får man kose seg i den siste tiden som er igjen :D:D:D

Back
Topp