Klør i fingrene

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
etter å begynne handle inn forskjellige ting!! Surfer sikkert mer enn normalt, og pønsker ut hva vi skal kjøpe denne gangen av utstyr, merker,, osv... Det rare med det er jo at det er ukene fram til uke 12 som er treeeege. Etter det slapper ihvertfall eg mer av, og da raser ukene fortere enn forventet :p (av tidligere erfaringer). Men ja, KLØR!!
 
Gleder meg til å begynne å handle jeg også :D
Har det meste fra før, men fortsatt en del som trengs :)
 
Gleder meg til å begynne å handle jeg også :D
Har det meste fra før, men fortsatt en del som trengs :)
Har bare litt ymse igjen. en liten eske med litt klær, og en vognpose. :p Alt var kjøpt brukt sist, så hadde ikke valgt å tatt vare på d uanset, men nå var vi klar for en til litt før enn forventet... GØY
 
Har bare litt ymse igjen. en liten eske med litt klær, og en vognpose. :p Alt var kjøpt brukt sist, så hadde ikke valgt å tatt vare på d uanset, men nå var vi klar for en til litt før enn forventet... GØY
alltid gøy å kjøpe babyutstyr :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Klør veldig i fingrene her og, og jeg er førstegangs så jeg har en del å handle. Laget meg budsjett og greier, så er det bare å se hvor lenge jeg klarer å vente før jeg handler de første tingene :D
 
Her har eg det meste av utstyr..men spørs jo litt på ka kjønn det blir..blir det jente så har jeg en del klær i fra de to jeg har fra før, er det en gutt kan eg shoppa litt gutteklær :)
 
Hehe.. Samme her! Har så lyst til å kjøpe noe, men avventer nok en god stund ennå ;)
 
Samme her, til og med liste med pris over enkelte av tingene vi bare måå ha :p Førstegang her, veldig spennende!
Som nevnt tiligere her syns jeg også dagene går så sakte nå, kan vi ikke bare være i uke 12 snart? :p
 
...men igjen, jeg skal så absolutt prøve å nyte tiden til det fulle, for plutselig flyver vel tiden :)
 
Jeg gleder meg utrolig mye til å handle inn alt vi trenger! Vi har ingenting så regner med vi begynner ikke lenge etter at vi vet at alt ser bra ut på ul slik at vi får fordelt kostnadene litt utover.
 
Har ikke tenkt på å begynne å kjøpe inn noe... Ka ønskje siden vi mistet uke 11 sist gang. Kjenner at jeg går liksom litt å venter på å miste. Men tror det bedrer seg etter uke 12 ;) der har jeg liksom ikke vært før så da blir det litt mer spennende hehe :)
 
Klør i fingrene her også....
Men vi har det meste. Men blir det jente, så trenger vi masse nytt. :)
 
Klør veldig etter å kjøpe litt her nå, men det er så veldig tidlig ennå. Men vanskelig når man står på jobb og pakker opp nydelig babytøy.. Hehe

Men skal klare å bite tenna sammen og ikke handle noe før ihvertfall jeg er 12 uker på vei
 
Klør også i fingrene! Gleder meg til å kjøpe noe baby-relatert som er litt mer gjennomtenkt, enn det var med nr. 1 !
Nå vet jeg litt mer hva jeg bør styre unna og slike ting..veldig greit! :)
 
Trenger ny stelleveske :D men ikke aktuelt å handle noe enda, alt for tidlig. Har jo ei jente fra før så har en del
 
ja, nei, store ting om vogn,seng , egentlig alt utenom klær SKAL vi vente med til etter ordinær ul.
 
Back
Topp