Klør i fingrene...

^Yakine^

Glad i forumet
Etter å kjøpe det første babyplagget!! :-P og jeg gleder meg sånn til ordinær ul, enn om vi får se om det er jente eller gutt da!! :-D I mårrest spente krabaten etter pappan sin, var ikke mye tvil om hva det var for noe :-P pappan kjente det ikke da, men jeg kjente det veeeldig godt ;-) var rett under hånda hans! Så artig!! :-D

Jeg har kjøpt første plagg for leeeenge siden.. :) Kjøpte en liten body og en pitteliten strømpebukse. Har ikke kjøpt noe mer etter det da, har masse guttebabytøy fra før, vil vente å se om det blir gutt eller jente først :) Så deilig å kjenne spark da!!

Er bare å kjøre på det! Fins noen få plagg i alle fall som er relativt kjønnsnøytrale, er en del hvitt :)

Skal begynne å hekle babyteppe etterhvert, men vil eeeegentlig vite kjønnet før jeg begynner med det... :-P

jeg kjøpte noen søte klær til nevøen min før jeg ble gravid. skulle egentlig gi de til han, men jeg syns de var sååå søte, så jeg har beholdt de selv :P

ej me!!!visst det vise sej at vi skal ha en gutt te må ej jo handle litt sjøl om ej he så masse :p å visst det blir jente kjem ej te å bruke så masse penga :p elska shopping!!!!!

Har en del ubrukt liggende faktisk.. var i London i vår rett etter jeg mista og kunne ikke la være.. Det var litt terapi og ga meg håp om å lykkes igjen.. noe har jeg gitt bort.. men har et nøytralt, et blått og ett rosa sett ;) Blir spennende å se hvilke som kan brukes ja :)

Måtte bare kjøpe den søteste lille sparkebuksa i dag... emoticon Var mer guttete enn nøytral, men er ikke noe rosa dill dall fan, så hvis det blir ei jente blir hun nok kledd litt guttete uansett... 

Jeg skal snope litt i morgen jeg, for nå vet de fleste på jobben det:)
Har fått inn en nydelig vogndress i hvit merinoull med lysegrått "marius-mønster".
Følger også med lue og votter i samme stylen, muligens alt blir med meg hjem:D

Back
Topp