Klør etter å fortelle

Mannen og mamma vet det. Håper å holde det hemmelig en liten stund, men spørs hvor lenge jeg klarer. Var glad det var mange som visste det forrige gang for da fikk jeg mye støtte da jeg mistet.

Har ikke fortalt det til mannen en gang jeg!! Han kommer hjem inatt og jeg gleder meg til å dele dette med noen :joyful:
Fikk første positiv test på fredag og har allerede løyet to ganger om at jeg ikke er gravid, så jeg vet da søren hvor lenge jeg klarer å holde meg :p

Bare mannen og to venninner som vet.
Kommer til å vente til minst uke 12 før vi forteller det til flere.

Her er det kun mannen og en venninne som vet det :) Jeg pleier jo alltid å fortelle mamma alt, men denne gangen skal jeg PRØVE så godt jeg kan å ikke si noe. Vi har en som fyller 3 år 27. mars, og i følge terminkalkulatorer, så er jeg 12 uker 24. mars. Vi skal ha selskap for han den 3. April, så da tenkte jeg å kjøpe en t-skjorte hvor det står på framsiden "Jeg har en hemmelighet" og på baksiden "jeg skal bli storebror" :) Men da måtte jeg ikke jukse med å fortelle mamma det fikk jeg beskjed av mann min :p

No har øveraskelsen komme i posten!:D glede meg te å gå på besøk me mini i ny body!;) godt mulig detta blir da so kjem på fjes og itte kvart :)

Vedlegg

• 1454517078299.jpg
    1454517078299.jpg
    55 KB · Visninger: 30
No har øveraskelsen komme i posten!:D glede meg te å gå på besøk me mini i ny body!;) godt mulig detta blir da so kjem på fjes og itte kvart :)

Så herlig! Min søster har termin i mars, og lurer litt på om jeg skal gi babyen hennes en body hvor det står noe sånt som: "Ny lekekamerat ankommer oktober 2016" :p hehe!

Stilig! Bestilte du med valgfri tekst? Lurer på å gjøre noe av det samme :)

Hehe. . Ikkje mas detta! ;) da gjekk veldi fort, tre-fira daga elns :) syntes eg bestilte da i går!:p

Så flott! Takk for tips :) må bare bestemme meg for hva som skal stå på bodyen, så skal jeg bestille ;) Har heldigvis god tid foreløpig :)

Så flott! Takk for tips :) må bare bestemme meg for hva som skal stå på bodyen, så skal jeg bestille ;) Har heldigvis god tid foreløpig :)

Bare kjekt å dela!;) va ei anna så tipsa meg her inne.. ;) triks da å få litt "reklame" her sikkert!;)

Back
Topp