Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nærmeste venninner og eldste datteren min siden hun har resgert på st jeg har forandret meg.
Sovner ofte på sofaen og er litt hormonell :-D :-DHvilken måte mener de du har forandret deg da?![]()

:O frekt sagt! Sist jeg gikk gravid var det en kollega som nesten ukentlig spurte om jeg var sikker på at det ikke var to inni der... Syns ikke det er greit med sånne kommentarerFekk kommentar på at eg ikkje måtte løfta tungt i dag.. "for du venta vel små? "... gaaah! Greit nok å ha litt kosemage,men an tar heilt av for tio!eg ville ikkje at ho sku vera den første so fekk veta da på jobb,so måtte bare ta ei kvit løgn i dag..
"neida,berre gla i sjoolade"...
i feel fat! >.<
Skulle egentlig ikke si det til noen etter avtale med samboeren. Meen tja, jeg er verdens verste til å holde slike nyheter for meg selv såpass lenge. Fant ut av graviditeten på lørdag, sa det til pappa på mandag og til søsteren min idag.
Samboeren vet selvfølgelig ikke at jeg har sagt det videre da, haha.
:O frekt sagt! Sist jeg gikk gravid var det en kollega som nesten ukentlig spurte om jeg var sikker på at det ikke var to inni der... Syns ikke det er greit med sånne kommentarer![]()
Tenk at noen turte å kommentere magen din
Jeg selv er veldig oppblåst. Er overvektig ellers også. Føler det er så synlig på meg at jeg er gravid. Men er bare i femte uke enda, så prøver å vente litt til.
Føler magen min har blitt stoooor, folk lurer vel når de ser meg